writer19

کلمات کلیدی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم خلاء در فرآیند خشک کردن انجماد

پمپ وکیوم آبی

دریچه های پروانه ای سه گانه چیست؟

توضیح دریچه های پروانه ای سه گانه

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای رسانه های تهاجمی

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای کاربردهای شدید

یادگیری دیجیتال با ابزارها

گیف های های مشهور آنها دقیقاً مثل ما هستند

یک چالش نوآوری برای حفظ رسانه های متنوع

مراکز داده از هر زمان دیگری انرژی بیشتری دارند

چه در سیستم عامل کروم جدید است

کنترل های جدید موسیقی

دور بندهای چوبی

انواع درها ضخامت دار

قرار دادن ورقه های آلومینیوم

فضای لازم برای استقرار ورقه های شیاری

تأثیر بادهای شدید بر سقفهای ورقه ای در مناطق بادگیر

اقتدار ناشی از دانش مهارت

اعتقاد ما به کشش رقابتی

نجیره تصمیمات بر گسترش حرفه‌های تخصصی

بیشتر مدیران ارشد حتی در شرایط فشار

روش قدرتی-رفتاری

8 واحد تفاوت عدد اکتان

بنزین ایران استاندارد نیست

مقایسه قیمت و کیفیت بنزین در ایران و جهان

آلایندگی دی‌اکسید‌کربن و گازهای خطرناک

فرآوری و بهسوزی

آلکیلاسیون

هیدروکراکینگ

  • ۰
  • ۰

7 دستگاه قدرتمند برای حرکت درختان بدون کشتن آنها
آیا تاکنون فکر کرده اید که چطور درختان بزرگ از یک قطعه به قطعه دیگر بدون آسیب رساندن منتقل می شوند؟ در حالی که ممکن است شما بتوانید این کار را با دست و زمان زیادی انجام دهید ، ممکن است تعجب کنید که آیا ماشین هایی وجود دارند که بتوانند سریعتر این کار را انجام دهند؟

همانطور که معلوم است برخی از ماشین آلات تخصصی به نام نخ های درختی وجود دارند که این روند را نسبتاً ساده ، آسان و بسیار سریع انجام می دهند. بسیاری از این ماشین ها بر روی نوعی کامیون یا تریلر نصب شده اند که می تواند درخت را که یک بار از آن استخراج شده است ، از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرده و آنها را دوباره کاشت کنید.

بعضی از ماشین آلات هستند که می توانند بدون آسیب رساندن به آنها درختان را جابجا کنند؟
بنابراین ، بدون آزار و اذیت بیشتر ، در اینجا چند نمونه از ماشینهای قدرتمند وجود دارد که می توانند بدون آسیب دائمی به آنها درختان را ریشه کن و حرکت کنند. این لیست به دور از جامع نیست و به ترتیب خاصی نیست.

1. از این تیغه هیدرولیک عظیم درخت دیدن کنید
یک شرکت موفق به طراحی ، ثبت اختراع و ساخت یکی از بزرگترین نخ های درختی جهان است. این هیولا کاملاً هیدرولیک است و قادر به کاوش ، بلند کردن و جابجایی کامل یک درخت بدون انجام هیچ گونه آسیبی است.

این دستگاه با نام "Arborlift" ، به انقلابی در جهان پیوند درختان غول پیکر و کوچکتر کمک کرده است. این دستگاه نیاز به استخدام جرثقیل های هیدرولیک و تریلر و کارگران سنگین را به عنوان بخشی از فرآیند جابجایی درخت از بین می برد.

بیشتر بخوانید: قابلیت های نیرو اکچویتور

این سیستم با استفاده از یک سری مثانه های پنوماتیک بادی با فشار تحمل زمین تقریبا صفر در زیر یک سکوی بلند کردن سفت و سخت کار می کند. پس از استخراج درخت ، این دستگاه اجازه می دهد تا درخت روی بسیاری از سطوح از چمن تا بتن چرخیده شود.

این سیستم قادر به حذف درختان با توپ های ریشه بیش از 36 فوت (11 متر) به قطر و درختان بیش از یک میلیون پوند (453،592 کیلوگرم) وزن نیست.

2. با "Big John" Tade Spade آشنا شوید
این یک نمونه دیگر از یک ماشین تخصصی است که قادر است یک درخت کامل را با خیال راحت حفر و حرکت کند. این دستگاه های تخصصی Tree Spade قادر به استخراج درختان تا حدود 100 سانتی متر در تیره هستند.

"Big John" یک Tade Spade با کامیون 1.6 متر 4 x 4 است. طبق گفته شرکتی که این دستگاه را اداره می کند ، از آمریکا در آنجا وارد چنین مراکزی شده است که چنین ماشین هایی برای اماکن بزرگ توسعه متداول هستند.

این دستگاه با فرو بردن مؤثر فکهای عظیم آن در خاک زیر درخت ، کار می کند تا بتواند آن را استخراج کند و بیشتر ریشه های آن از یک زمین خارج شود. وسیله نقلیه نصب آن دارای مجموعه ای از لاستیک های شناور فوق العاده است که تراکم زمین را تا حد ممکن به حداقل می رساند.

این دستگاه حدود 2.5 متر عرض ، 3.9 متر طول دارد و وزن آن در جایی از منطقه 10،000 کیلوگرم بدون درخت است. این گیاه می تواند با درختان به قطر تنه بین 100 تا 160 میلی متر با ریشه های تا 6/1 متر قطر ، و حداکثر 2.500 کیلوگرم وزن داشته باشد.

3. Optimal 1100 یک ماشین متحرک بسیار جذاب درخت است
Optimal 1100 یکی دیگر از دستگاه های متحرک شگفت انگیز درخت است که در طی فرآیند به درخت هدف آسیب نمی رساند. این دستگاه معمولاً مانند یک لودر جمع و جور Kramer 520 در پشت خودرو دیگری سوار شده است و می تواند اکثر گونه های درختان برگریز و مخروطی تا قطر ساقه را تا 110 میلی متر حرکت دهد.

این نوع راه اندازی قادر به پیمایش و جابجایی تنه ها در نهالستان ها و باغ های درختی است. مانند سایر نخ های درخت ، پنجه های خود را به زمین می ریزد و درخت را با ریشه های خود در یک قطعه از زمین استخراج می کند.

تفاوت این دستگاه در این است که مخصوص درختان دارای ریشه فیبر طراحی شده است. عرض آن 2 متر ، 2.8 متر طول و وزن آن حدود 6،400 کیلوگرم است. می تواند درختان را تا وزن 500 کیلوگرم با ریشه بالایی به طول 110 سانتی متر بالا ببرد.

  • ۹۹/۰۱/۲۰
  • writer writer

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی