writer19

کلمات کلیدی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم خلاء در فرآیند خشک کردن انجماد

پمپ وکیوم آبی

دریچه های پروانه ای سه گانه چیست؟

توضیح دریچه های پروانه ای سه گانه

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای رسانه های تهاجمی

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای کاربردهای شدید

یادگیری دیجیتال با ابزارها

گیف های های مشهور آنها دقیقاً مثل ما هستند

یک چالش نوآوری برای حفظ رسانه های متنوع

مراکز داده از هر زمان دیگری انرژی بیشتری دارند

چه در سیستم عامل کروم جدید است

کنترل های جدید موسیقی

دور بندهای چوبی

انواع درها ضخامت دار

قرار دادن ورقه های آلومینیوم

فضای لازم برای استقرار ورقه های شیاری

تأثیر بادهای شدید بر سقفهای ورقه ای در مناطق بادگیر

اقتدار ناشی از دانش مهارت

اعتقاد ما به کشش رقابتی

نجیره تصمیمات بر گسترش حرفه‌های تخصصی

بیشتر مدیران ارشد حتی در شرایط فشار

روش قدرتی-رفتاری

8 واحد تفاوت عدد اکتان

بنزین ایران استاندارد نیست

مقایسه قیمت و کیفیت بنزین در ایران و جهان

آلایندگی دی‌اکسید‌کربن و گازهای خطرناک

فرآوری و بهسوزی

آلکیلاسیون

هیدروکراکینگ

  • ۰
  • ۰

محققان MIT یک طرح کنترل تراکم را برای شبکه های بی سیم طراحی کرده اند که می تواند به کاهش زمان تاخیر و افزایش کیفیت جریان فیلم ، چت تصویری ، بازی های موبایل و سایر خدمات وب کمک کند.


برای اجرای صحیح و سریع سرویس های وب ، طرح های کنترل تراکم اطلاعات مربوط به ظرفیت پهنای باند شبکه و احتقان را بر اساس بازخورد از روترهای شبکه ، که در بسته های داده رمزگذاری شده استنباط می کنند. این اطلاعات تعیین می کند که چگونه سریع بسته های داده از طریق شبکه ارسال می شوند.

تصمیم گیری در مورد نرخ ارسال خوب می تواند یک عمل متعادل سخت باشد. فرستنده ها نمی خواهند بیش از حد محافظه کار باشند: اگر ظرفیت شبکه دائماً متفاوت باشد ، مثلاً دو مگابایت در ثانیه تا 500 کیلوبایت در ثانیه ، ارسال کننده همیشه می تواند ترافیک را با کمترین نرخ ارسال کند. اما پس از آن ، به عنوان مثال ، فیلم Netflix شما بی کیفیت و بی کیفیت خواهد بود. از طرف دیگر ، اگر فرستنده مرتباً نرخ بالایی را حفظ کند ، حتی اگر ظرفیت شبکه کم شود ، می تواند شبکه را تحت الشعاع خود قرار دهد و یک صف عظیم از بسته های داده را که منتظر تحویل هستند ، ایجاد کند. بسته های موجود در صف می توانند تاخیر شبکه را افزایش دهند ، به عنوان مثال ، تماس Skype شما برای یخ زدن را باعث می شود.

در شبکه های بی سیم ، که دارای "پیوندهای متغیر با زمان" هستند ، با تغییر سریع و غیرقابل پیش بینی ظرفیت ، همه چیز پیچیده تر می شود. بسته به عوامل مختلفی از جمله تعداد کاربران شبکه ، مکانهای برج سلولی و حتی ساختمانهای اطراف آن ، ظرفیتها در کسری از ثانیه می توانند دو برابر یا به صفر برسند. محققان در مقاله ای در سمپوزیوم USENIX در مورد طراحی و پیاده سازی سیستم های شبکه ، "کنترل شتاب-ترمز" (ABC) را ارائه دادند ، یک طرح ساده که در حدود 50 درصد توان بالاتر و تقریبا نیمی از تاخیر شبکه را با لینکهای متفاوت ارائه می دهد. .

این طرح به یک الگوریتم جدید متکی است که روترها را قادر می سازد صریحاً ارتباط دهند که چه تعداد از بسته های داده باید از طریق یک شبکه جریان پیدا کنند تا از ازدحام جلوگیری کنند اما از شبکه به طور کامل استفاده کنند. این امر می تواند با دفع مجدد یک بیت واحد که قبلاً در بسته های اینترنتی موجود است ، اطلاعات مفصلی از تنگناها - مانند بسته هایی را که بین برج های سلول و فرستنده ها قرار گرفته است - فراهم کند. محققان در حال مذاکره با اپراتورهای شبکه تلفن همراه برای آزمایش این طرح هستند.

"در شبکه های تلفن همراه ، کسری از ظرفیت داده های شما به سرعت تغییر می کند ، باعث تاخیر در خدمات شما می شود. طرح های سنتی برای انطباق با آن تغییرات بسیار کند هستند" ، می گوید: نویسنده اول پراتیش گویان ، دانشجوی فارغ التحصیل CSAIL. "ABC با استفاده از یک بیت داده واحد ، بازخورد مفصلی درباره آن تغییرات ، اعم از بالا یا پایین ، ارائه می دهد."


 
Anup Agarwal ، دانشجوی فارغ التحصیل دانشگاه کارنگی ملون ، در حال پیوستن به مقاله وفادار است. راوی نتراوالی ، هم اکنون استادیار علوم کامپیوتر در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس. محمد علیزاده ، استادیار گروه مهندسی برق (MITS) و CSAIL؛ و هاری بلوارکریشنان ، استاد فوجیتسو در EECS. نویسندگان همه عضو گروه شبکه ها و سیستم های موبایل در CSAIL بوده اند.

http://bookmarkshq.com/story7404769/پمپ-وکیوم

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • writer writer

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی