writer19

کلمات کلیدی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم خلاء در فرآیند خشک کردن انجماد

پمپ وکیوم آبی

دریچه های پروانه ای سه گانه چیست؟

توضیح دریچه های پروانه ای سه گانه

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای رسانه های تهاجمی

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای کاربردهای شدید

یادگیری دیجیتال با ابزارها

گیف های های مشهور آنها دقیقاً مثل ما هستند

یک چالش نوآوری برای حفظ رسانه های متنوع

مراکز داده از هر زمان دیگری انرژی بیشتری دارند

چه در سیستم عامل کروم جدید است

کنترل های جدید موسیقی

دور بندهای چوبی

انواع درها ضخامت دار

قرار دادن ورقه های آلومینیوم

فضای لازم برای استقرار ورقه های شیاری

تأثیر بادهای شدید بر سقفهای ورقه ای در مناطق بادگیر

اقتدار ناشی از دانش مهارت

اعتقاد ما به کشش رقابتی

نجیره تصمیمات بر گسترش حرفه‌های تخصصی

بیشتر مدیران ارشد حتی در شرایط فشار

روش قدرتی-رفتاری

8 واحد تفاوت عدد اکتان

بنزین ایران استاندارد نیست

مقایسه قیمت و کیفیت بنزین در ایران و جهان

آلایندگی دی‌اکسید‌کربن و گازهای خطرناک

فرآوری و بهسوزی

آلکیلاسیون

هیدروکراکینگ

  • ۰
  • ۰

برخی از کلمات از کلید واژه mnemonic بیشتر بهره می برند
پیشنهاد شده است که کلید واژه mnemonic فقط بر روی کلمات بتن کار می کند. در بیشتر موارد ، محققان فقط از کلمات مشخص استفاده می کنند (که به راحتی قابل تصویر هستند). مطالعاتی که این دو را با هم مقایسه کرده اند نادر است. وزن شواهد احتمالاً بر خلاف این است که مونیمایی باید به کلمات مشخص محدود شود ، اما ممکن است تهیه تصاویر خوب و مشخص برای کلمات انتزاعی دشوارتر باشد. با این حال ، مونمونهای کلامی (یک جمله می تواند کلمه کلیدی را با تعریف پیوند دهد) دچار همان اشکال نمی شوند.

در مطالعات تجربی ، کلمات معمولاً مورد تأیید قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که آنها به دلیل شباهت های صوتی یا گرافیکی با کلمات آشنا ، یادگیری "آسان" نیستند. دلالت این امر برای یادگیری در دنیای واقعی ، این است که هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم چنین کلماتی نیاز به کلمه کلیدی ممتونی دارند.

تصویر چقدر مهم است؟
بیشتر تحقیقات بر استفاده از یک تصویر برای پیوند دادن کلمه کلیدی با تعریف متمرکز شده است. یک مطالعه که استفاده از یک تصویر را با استفاده از یک جمله مقایسه کرده است (در یک مطالعه یادگیری کودکان از کلمات اسپانیایی) هیچ تفاوتی پیدا نکرده است (جمله mnemonic در حقیقت نمره بالاتر ، اما تفاوت معنی داری نبود) 4.

آیا کلمه کلیدی mnemonic از مزیت بیشتری برای دانش آموزان کم توان تر است؟

محققان بسیاری ابراز داشته اند که کلمه کلمه ممکن ممکن است برای دانش آموزانی که کم توان تر هستند ، از مزایای بیشتری برخوردار باشد ، که کلمه کلیدی ممکن است ابزاری باشد که با آن اختلافات در توانایی یادگیری با هم برابر شوند. یک مطالعه که نتوانسته است هیچ برتری در کلید واژه mnemonic در بین دانشجویان پیدا کند ، به نمرات بالای SAT دانشجویان آنها اشاره دارد. آنها پیشنهاد کردند که از مطالعاتی که با استفاده از دانشجویان کالج برتری کلمه کلیدی پیدا کرده است ، از دانشجویانی استفاده شده که از نظر کلامی کمتری برخوردار بوده اند.

بیشتر بخوانید: پمپ خلاء پیمایش خشک در صنعت بازیافت نفت و گاز

آنچه به نظر می رسد این است که آموزش کلمه کلیدی mnemonic به دانش آموزان تواناتر ، تأثیر کمتری نسبت به آموزش آن به دانش آموزان با توانایی کمتر دارد ، زیرا دانش آموزان تواناتر از قبل دارای چندین استراتژی مؤثر هستند که از آنها استفاده می کنند. شایان ذکر است که ، فقط به این دلیل که به دانش آموزان آموزش داده می شود از یک استراتژی خاص استفاده کنند ، این بدان معنی نیست که آنها چنین خواهند کرد.

در یک مطالعه تجربی ، به عنوان مثال ، هنگامی که از سوالات درباره راهبردهای مورد استفاده خود پرسیده شد ، از بین 40 آزمودنی کنترل 17 (دستور استفاده از روشهای خاص خود) حداقل از برخی موارد از روش کلمه کلیدی استفاده شده است ، در حالی که هر موضوع کلمه کلیدی از کلمه کلیدی استفاده می کند. روش برای حداقل هفت مورد (منظور آنها همیشه نیست). در آن مطالعه مشخص شد ، برای افراد کنترل ، احتمال فراخوان موارد کلمات کلیدی پیچیده 81/0 در مقابل 45/0 برای سایر موارد است. در حالی که برای گروه کلمات کلیدی ، احتمال فراخوان برای موارد پیچیده کلمه کلیدی 0.80 در مقابل 0.16 برای مواردی است که برای آنها کلمه کلیدی mnemonic6 استفاده نشده است.

  • ۹۹/۰۱/۲۱
  • writer writer

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی