writer19

کلمات کلیدی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم خلاء در فرآیند خشک کردن انجماد

پمپ وکیوم آبی

دریچه های پروانه ای سه گانه چیست؟

توضیح دریچه های پروانه ای سه گانه

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای رسانه های تهاجمی

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای کاربردهای شدید

یادگیری دیجیتال با ابزارها

گیف های های مشهور آنها دقیقاً مثل ما هستند

یک چالش نوآوری برای حفظ رسانه های متنوع

مراکز داده از هر زمان دیگری انرژی بیشتری دارند

چه در سیستم عامل کروم جدید است

کنترل های جدید موسیقی

دور بندهای چوبی

انواع درها ضخامت دار

قرار دادن ورقه های آلومینیوم

فضای لازم برای استقرار ورقه های شیاری

تأثیر بادهای شدید بر سقفهای ورقه ای در مناطق بادگیر

اقتدار ناشی از دانش مهارت

اعتقاد ما به کشش رقابتی

نجیره تصمیمات بر گسترش حرفه‌های تخصصی

بیشتر مدیران ارشد حتی در شرایط فشار

روش قدرتی-رفتاری

8 واحد تفاوت عدد اکتان

بنزین ایران استاندارد نیست

مقایسه قیمت و کیفیت بنزین در ایران و جهان

آلایندگی دی‌اکسید‌کربن و گازهای خطرناک

فرآوری و بهسوزی

آلکیلاسیون

هیدروکراکینگ

  • ۰
  • ۰

تیمی از محققان دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس و انستیتوی فناوری کالیفرنیا از طریق آزمایش دریافتند که انسان ها هنگام برقراری ارتباط با آنچه انجام می دهند بیشتر به روبات ها اعتماد دارند. این گروه در مقاله خود که در ژورنال Science Advances منتشر شده است ، برنامه نویسی یک روبات را شرح می دهد تا آنچه را که به روش های مختلف انجام می داد را گزارش کند و سپس آن را در عمل به داوطلبان نشان داد.


از آنجا که روبات ها پیشرفته تر می شوند ، انتظار می رود که اینها رایج تر شوند - ممکن است روزانه با یک یا تعداد بیشتری از آنها تعامل برقرار کنیم. چنین سناریویی باعث ناراحتی برخی افراد می شود - فکر تعامل یا کار با یک ماشین که نه تنها تکالیف خاصی را انجام می دهد بلکه این کار را با روش های به ظاهر هوشمند انجام می دهد ، ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد. دانشمندان یک راه برای کاهش اضطراب افراد هنگام کار با روباتها پیشنهاد کرده اند این است که روبات ها توضیح دهند که چه کاری انجام می دهند.

در این تلاش جدید ، محققان خاطرنشان کردند که بیشتر کارهایی که با روبات ها انجام می شود ، بر انجام یک کار متمرکز است. کمکهای زیادی برای ارتقاء هماهنگی بین روبات ها و انسان ها انجام می شود. محققان برای اینکه بدانند داشتن روبات به سادگی توضیح می دهد که چه کاری انجام می دهد ، اضطراب در انسان را کاهش می دهد ، محققان به یک روبات آموزش دادند تا یک کلاه دارویی را باز کند و آنچه را که انجام می داد در هنگام انجام وظیفه خود به سه روش مختلف توضیح دهد.

نوع اول توضیح ، نمادین یا مکانیکی نامیده می شد و شامل داشتن روبات در صفحه ویدیویی هر یک از عملکردهای انجام شده به عنوان بخشی از یکسری اقدامات ، به عنوان مثال درک ، فشار یا پیچاندن است. نوع دوم توضیحات haptic یا کاربردی نامیده می شد. این شامل نمایش عملکرد کلی است که به عنوان یک روبات انجام می شد در هر مرحله از یک کار مانند نزدیک شدن ، فشار دادن ، پیچاندن یا کشیدن انجام می شد. داوطلبانی که ربات را در حین کار تماشا می کردند ، همچنین به یک پیامک ساده نشان داده شده بودند که توصیف می کند چه روبی قرار است انجام دهد.

توضیحات ایجاد شده توسط برنامه ریز نمادین (پانل های فوق) و مدل هاپتیک (پانل های پایین). اعتبار: ادموندس و دیگران ، علمی. ربات 4، eaay4663 (2019)
محققان سپس از 150 داوطلب خواستند که در هنگام باز کردن روبات بطری دارویی به همراه توضیحات همراه ، از تماشاگران مراقبت کنند. محققان گزارش می دهند که داوطلبان بالاترین رتبه اعتماد را در هنگام توضیح توضیحات هذیان و نمادین به آنها داده اند. کمترین رتبه بندی مربوط به کسانی است که فقط پیام متنی را مشاهده کرده اند. این محققان به آزمایش خود نشان داد که انسان به احتمال زیاد به یک ربات اعتماد اگر آنها اطلاعات کافی در مورد آنچه که داده می شود ربات در حال انجام است. آنها می گویند قدم بعدی این است که به روبات ها آموزش دهیم که چرا آنها عملی را انجام می دهند.

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • writer writer

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی