writer19

کلمات کلیدی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم خلاء در فرآیند خشک کردن انجماد

پمپ وکیوم آبی

دریچه های پروانه ای سه گانه چیست؟

توضیح دریچه های پروانه ای سه گانه

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای رسانه های تهاجمی

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای کاربردهای شدید

یادگیری دیجیتال با ابزارها

گیف های های مشهور آنها دقیقاً مثل ما هستند

یک چالش نوآوری برای حفظ رسانه های متنوع

مراکز داده از هر زمان دیگری انرژی بیشتری دارند

چه در سیستم عامل کروم جدید است

کنترل های جدید موسیقی

دور بندهای چوبی

انواع درها ضخامت دار

قرار دادن ورقه های آلومینیوم

فضای لازم برای استقرار ورقه های شیاری

تأثیر بادهای شدید بر سقفهای ورقه ای در مناطق بادگیر

اقتدار ناشی از دانش مهارت

اعتقاد ما به کشش رقابتی

نجیره تصمیمات بر گسترش حرفه‌های تخصصی

بیشتر مدیران ارشد حتی در شرایط فشار

روش قدرتی-رفتاری

8 واحد تفاوت عدد اکتان

بنزین ایران استاندارد نیست

مقایسه قیمت و کیفیت بنزین در ایران و جهان

آلایندگی دی‌اکسید‌کربن و گازهای خطرناک

فرآوری و بهسوزی

آلکیلاسیون

هیدروکراکینگ

۳۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برخی از کلمات از کلید واژه mnemonic بیشتر بهره می برند
پیشنهاد شده است که کلید واژه mnemonic فقط بر روی کلمات بتن کار می کند. در بیشتر موارد ، محققان فقط از کلمات مشخص استفاده می کنند (که به راحتی قابل تصویر هستند). مطالعاتی که این دو را با هم مقایسه کرده اند نادر است. وزن شواهد احتمالاً بر خلاف این است که مونیمایی باید به کلمات مشخص محدود شود ، اما ممکن است تهیه تصاویر خوب و مشخص برای کلمات انتزاعی دشوارتر باشد. با این حال ، مونمونهای کلامی (یک جمله می تواند کلمه کلیدی را با تعریف پیوند دهد) دچار همان اشکال نمی شوند.

در مطالعات تجربی ، کلمات معمولاً مورد تأیید قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که آنها به دلیل شباهت های صوتی یا گرافیکی با کلمات آشنا ، یادگیری "آسان" نیستند. دلالت این امر برای یادگیری در دنیای واقعی ، این است که هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم چنین کلماتی نیاز به کلمه کلیدی ممتونی دارند.

تصویر چقدر مهم است؟
بیشتر تحقیقات بر استفاده از یک تصویر برای پیوند دادن کلمه کلیدی با تعریف متمرکز شده است. یک مطالعه که استفاده از یک تصویر را با استفاده از یک جمله مقایسه کرده است (در یک مطالعه یادگیری کودکان از کلمات اسپانیایی) هیچ تفاوتی پیدا نکرده است (جمله mnemonic در حقیقت نمره بالاتر ، اما تفاوت معنی داری نبود) 4.

آیا کلمه کلیدی mnemonic از مزیت بیشتری برای دانش آموزان کم توان تر است؟

محققان بسیاری ابراز داشته اند که کلمه کلمه ممکن ممکن است برای دانش آموزانی که کم توان تر هستند ، از مزایای بیشتری برخوردار باشد ، که کلمه کلیدی ممکن است ابزاری باشد که با آن اختلافات در توانایی یادگیری با هم برابر شوند. یک مطالعه که نتوانسته است هیچ برتری در کلید واژه mnemonic در بین دانشجویان پیدا کند ، به نمرات بالای SAT دانشجویان آنها اشاره دارد. آنها پیشنهاد کردند که از مطالعاتی که با استفاده از دانشجویان کالج برتری کلمه کلیدی پیدا کرده است ، از دانشجویانی استفاده شده که از نظر کلامی کمتری برخوردار بوده اند.

بیشتر بخوانید: پمپ خلاء پیمایش خشک در صنعت بازیافت نفت و گاز

آنچه به نظر می رسد این است که آموزش کلمه کلیدی mnemonic به دانش آموزان تواناتر ، تأثیر کمتری نسبت به آموزش آن به دانش آموزان با توانایی کمتر دارد ، زیرا دانش آموزان تواناتر از قبل دارای چندین استراتژی مؤثر هستند که از آنها استفاده می کنند. شایان ذکر است که ، فقط به این دلیل که به دانش آموزان آموزش داده می شود از یک استراتژی خاص استفاده کنند ، این بدان معنی نیست که آنها چنین خواهند کرد.

در یک مطالعه تجربی ، به عنوان مثال ، هنگامی که از سوالات درباره راهبردهای مورد استفاده خود پرسیده شد ، از بین 40 آزمودنی کنترل 17 (دستور استفاده از روشهای خاص خود) حداقل از برخی موارد از روش کلمه کلیدی استفاده شده است ، در حالی که هر موضوع کلمه کلیدی از کلمه کلیدی استفاده می کند. روش برای حداقل هفت مورد (منظور آنها همیشه نیست). در آن مطالعه مشخص شد ، برای افراد کنترل ، احتمال فراخوان موارد کلمات کلیدی پیچیده 81/0 در مقابل 45/0 برای سایر موارد است. در حالی که برای گروه کلمات کلیدی ، احتمال فراخوان برای موارد پیچیده کلمه کلیدی 0.80 در مقابل 0.16 برای مواردی است که برای آنها کلمه کلیدی mnemonic6 استفاده نشده است.

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

7 دستگاه قدرتمند برای حرکت درختان بدون کشتن آنها
آیا تاکنون فکر کرده اید که چطور درختان بزرگ از یک قطعه به قطعه دیگر بدون آسیب رساندن منتقل می شوند؟ در حالی که ممکن است شما بتوانید این کار را با دست و زمان زیادی انجام دهید ، ممکن است تعجب کنید که آیا ماشین هایی وجود دارند که بتوانند سریعتر این کار را انجام دهند؟

همانطور که معلوم است برخی از ماشین آلات تخصصی به نام نخ های درختی وجود دارند که این روند را نسبتاً ساده ، آسان و بسیار سریع انجام می دهند. بسیاری از این ماشین ها بر روی نوعی کامیون یا تریلر نصب شده اند که می تواند درخت را که یک بار از آن استخراج شده است ، از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرده و آنها را دوباره کاشت کنید.

بعضی از ماشین آلات هستند که می توانند بدون آسیب رساندن به آنها درختان را جابجا کنند؟
بنابراین ، بدون آزار و اذیت بیشتر ، در اینجا چند نمونه از ماشینهای قدرتمند وجود دارد که می توانند بدون آسیب دائمی به آنها درختان را ریشه کن و حرکت کنند. این لیست به دور از جامع نیست و به ترتیب خاصی نیست.

1. از این تیغه هیدرولیک عظیم درخت دیدن کنید
یک شرکت موفق به طراحی ، ثبت اختراع و ساخت یکی از بزرگترین نخ های درختی جهان است. این هیولا کاملاً هیدرولیک است و قادر به کاوش ، بلند کردن و جابجایی کامل یک درخت بدون انجام هیچ گونه آسیبی است.

این دستگاه با نام "Arborlift" ، به انقلابی در جهان پیوند درختان غول پیکر و کوچکتر کمک کرده است. این دستگاه نیاز به استخدام جرثقیل های هیدرولیک و تریلر و کارگران سنگین را به عنوان بخشی از فرآیند جابجایی درخت از بین می برد.

بیشتر بخوانید: قابلیت های نیرو اکچویتور

این سیستم با استفاده از یک سری مثانه های پنوماتیک بادی با فشار تحمل زمین تقریبا صفر در زیر یک سکوی بلند کردن سفت و سخت کار می کند. پس از استخراج درخت ، این دستگاه اجازه می دهد تا درخت روی بسیاری از سطوح از چمن تا بتن چرخیده شود.

این سیستم قادر به حذف درختان با توپ های ریشه بیش از 36 فوت (11 متر) به قطر و درختان بیش از یک میلیون پوند (453،592 کیلوگرم) وزن نیست.

2. با "Big John" Tade Spade آشنا شوید
این یک نمونه دیگر از یک ماشین تخصصی است که قادر است یک درخت کامل را با خیال راحت حفر و حرکت کند. این دستگاه های تخصصی Tree Spade قادر به استخراج درختان تا حدود 100 سانتی متر در تیره هستند.

"Big John" یک Tade Spade با کامیون 1.6 متر 4 x 4 است. طبق گفته شرکتی که این دستگاه را اداره می کند ، از آمریکا در آنجا وارد چنین مراکزی شده است که چنین ماشین هایی برای اماکن بزرگ توسعه متداول هستند.

این دستگاه با فرو بردن مؤثر فکهای عظیم آن در خاک زیر درخت ، کار می کند تا بتواند آن را استخراج کند و بیشتر ریشه های آن از یک زمین خارج شود. وسیله نقلیه نصب آن دارای مجموعه ای از لاستیک های شناور فوق العاده است که تراکم زمین را تا حد ممکن به حداقل می رساند.

این دستگاه حدود 2.5 متر عرض ، 3.9 متر طول دارد و وزن آن در جایی از منطقه 10،000 کیلوگرم بدون درخت است. این گیاه می تواند با درختان به قطر تنه بین 100 تا 160 میلی متر با ریشه های تا 6/1 متر قطر ، و حداکثر 2.500 کیلوگرم وزن داشته باشد.

3. Optimal 1100 یک ماشین متحرک بسیار جذاب درخت است
Optimal 1100 یکی دیگر از دستگاه های متحرک شگفت انگیز درخت است که در طی فرآیند به درخت هدف آسیب نمی رساند. این دستگاه معمولاً مانند یک لودر جمع و جور Kramer 520 در پشت خودرو دیگری سوار شده است و می تواند اکثر گونه های درختان برگریز و مخروطی تا قطر ساقه را تا 110 میلی متر حرکت دهد.

این نوع راه اندازی قادر به پیمایش و جابجایی تنه ها در نهالستان ها و باغ های درختی است. مانند سایر نخ های درخت ، پنجه های خود را به زمین می ریزد و درخت را با ریشه های خود در یک قطعه از زمین استخراج می کند.

تفاوت این دستگاه در این است که مخصوص درختان دارای ریشه فیبر طراحی شده است. عرض آن 2 متر ، 2.8 متر طول و وزن آن حدود 6،400 کیلوگرم است. می تواند درختان را تا وزن 500 کیلوگرم با ریشه بالایی به طول 110 سانتی متر بالا ببرد.

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

به چه فناوری های نوظهور نیاز دارید که زره های مرد آهنی بسیار شخصی خود را بسازید؟
چیزی در مورد تصویرگری رابرت داونی جونیور از تونی استارک وجود دارد که بسیار لعنتی است. مطمئناً اگر از طرفداران طنز دیرینه مارول بوده اید ، یک رابطه عشق و نفرت را با شخصیت به اشتراک گذاشته اید. با این حال ، تونی استارک در صفحه نمایش بزرگ متفاوت است.

رابرت داونی جونیور در کنار اظهارات خنده دار و صحنه های پرشور و پرتحرک فناوری خود ، سطحی از جذابیت و کاریزمای لطیف را اضافه می کند که از تکرارهای مختلف استارک که در کمیک ها یافت می شود ، غایب است. ناگفته نماند ، رابرت داونی جونیور دارای سطح بالایی از ظرافت دست نخورده به حرفه مهندسی بوده است که مدتی در صفحه بزرگ دیده نمی شود.

با تماشای تونی استارک جهان سینمایی مارول ، احتمالاً خیال خود را در مورد داشتن لباس شخصی Iron Man خود خیال کرده اید. حتی بیشتر از این ، شما احتمالاً در طی یک دهه گذشته از سیر تحولات زره پوش لذت بردید ، با دیدن تونی استارک زره ها را با تکنولوژی چشمگیر جدید با هر فیلم جدید به روز می کنید. بنابراین ، سوال منطقی بعدی شما این است که در سال 2020 یا طی 5 سال آینده ، آیا انسانها می توانند یک لباس مرد آهنی کارآمد ایجاد کنند؟

بله و خیر. همانطور که احتمالاً آگاه هستید ، استارک در کل فیلم های مارول و در کمیک ها چندین لباس متناسب داشته است. اگر می خواستید چیزی شبیه به مارک اول که در اولین مرد آهنین ظاهر شده است ، بسازید ، ممکن است.

بیشتر بخوانید: چرا پمپ خلاء خشک به پمپ خلاء مکانیکی اطلاق می شود


در حقیقت ، آدام ساویج و تیمش درست سال گذشته و همه کارکردهای اساسی Mark I. یک لباس مجلسی با عملکرد حماسی را با هم جمع کردند ، با این وجود اگر می خواهید چیزی از نزدیک شبیه به آن ایجاد کنید یا عملکردی مانند زره لبه خونریزی داشته باشد ، شما می روند اوقات بدی را سپری می کنیم

امروز می خواهیم فناوری های مختلفی را که در Iron Mane Cinematic Universe ساخته شده است ، ببینیم و ببینیم آیا در صورت ایجاد یک مسابقه بیگانه گسترده ، امسال پس از ناپدید شدن Coronavirus و انتقام جویان ، آیا می توان کت و شلوار Iron Man خود را ایجاد کرد. ابتکار عمل آغاز شده است برای پرونده این مقاله ، ما قصد داریم شخصی Iron Armour Armour خود را با نام Mark XIE بنامیم.

ساخت اسکلت اصلی اسکورت مارک XIE خود را
برای شروع کار باید از یک اسکلت اولیه استفاده کنیم زیرا Mark I فقط یک اسکلت خارجی بود و دارای زره ​​محدود بود. اسکلت اسکلتی باید به شما امکان دهد که تحرک و قدرت کلی خود را افزایش دهید. خبر خوب این است که چندین شرکت مختلف در خارج از کشور وجود دارد که اسکلتهای خارجی را برای اهداف نظامی و حتی برای محیط کار ایجاد می کنند.

دانشگاه های پیشرو مانند دانشگاه کالیفرنیا برکلی سخت کار می کنند ، و فن آوری های مختلف اسکلت اسکلتی را برای افراد روزمره و ارتش ایجاد می کنند. ما قصد داریم تا بر روی پروژه HULC (حق طنز) یا حامل بار جهانی بشر تمرکز کنیم.

این سیستم اسکلت اسکلتی نسل سوم دارای دو ویژگی چشمگیر است. اول ، هزینه متابولیک پوشنده را کاهش می دهد ، به این معنی که استقامت آن را به شدت افزایش می دهد. ثانیاً ، همچنین باعث افزایش قدرت استفاده کنندگان می شود تا بتوانند به راحتی 200 پوند را بلند کنند. یا شاید ما باید به دنبال چیزی کمی ساده تر مانند Guardian XO Exoskeleton نمایش داده شده در CES امسال باشیم ، که این نیز به کاربران قدرت بسیار بالایی می بخشد.

با این وجود ، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود داریم ، هرچند که کمی clunky و حجیم هستند ، با گذشت زمان می توانند براق تر شوند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، صنعت اسکلت اسکلت به سرعت در حال استفاده از فراتر از ارتش است. مناطقی از کار که از فشارهای بدنی برای کاهش صدمات در محل کار و حتی در نهایت افزایش تولید استفاده می کنند ، شروع به پذیرش فناوری اسکلت اسکلتی می کنند.

فورد حتی اسکلت های اسکلتی را در کارخانه ها در اختیار دارد ، به آنها بیش از حد کارگر می دهد و به آنها در رفع خستگی کمک می کند. باشه ، بنابراین ما اسکلت اسکلت داریم.

ما قصد داریم به نوعی از سیستم نوع جارویس برای Mark XIE شما نیاز داشته باشیم
یکی از لذت های تماشای تونی استارک در صفحه بزرگ ، دیدن او در تعامل با جارویس و در نهایت F.R.I.D.A.Y. با این حال ، گذشته از اظهارات شوخ ، این سیستم های هوش مصنوعی یک هدف بسیار خاص را ارائه می دهند. این A.I کاملاً تقریباً به هر فناوری وابسته به تونی متصل است. سیستم ها همیشه وضعیت فعلی را تحلیل می کنند و حرکت بعدی استارک یا شرور را پیش بینی می کنند.

سیری در این شرایط قرار نیست آن را کاهش دهد. در هر صورت ، هوش مصنوعی به کار رفته در فیلم می تواند به عنوان هوش کلی مصنوعی یا هوش مصنوعی طبقه بندی شود که بتواند به خودی خود فکر کند ، و این همسان با یک انسان است.

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

تسلا جزئیات ونتیلاتور آن را جزئیات می دهد و بیشتر از قطعات خودرو برقی ساخته شده است
تسلا ویدئویی از اولین ونتیلاتور خود ، نحوه کار و ساخت آن را به اشتراک گذاشته است ، که بیشتر شامل قطعات خودروی برقی است.

از آنجا که بسیاری از بیمارستان ها در تلاش برای کمک به بیماران COVID-19 برای زنده ماندن ، از دستگاه های تهویه مطبوع خالی می شوند ، شرکت ها و امکانات در سراسر جهان به دنبال کمک هستند. برخی نیز مانند تسلا با ایجاد ونتیلاتورهای جدید ، مهندسان و قطعات مکانیکی خود را به خوبی استفاده می کنند.

همچنین مشاهده کنید: طراحی DYSON و VENTILATOR DEVELOPS در 10 روز فقط برای بیماران CORONAVIRUS

تهویه تسلا توضیح داد
الون مسک ، مدیرعامل تسلا ، در ابتدا در مورد کورو ویروس شکاک بود. با این حال ، در هفته های اخیر او قدم به قدم در بازی خود قرار گرفته و به بهترین وجهی که ممکن است به او کمک کرده است. ماه گذشته ، ماسک 1000 کولر گازی را که از چین آورده بود ، به کالیفرنیا تأمین کرد.

سپس ، مدیرعامل ماشین سازی تمام برقی بخش هایی از کارخانه های خود را در ایالات متحده برای ایجاد دستگاه های تهویه ، به ویژه Gigafactory در نیویورک ، دوباره تغییر داد.

اکنون تیم مهندسین موسک از جمله VP مهندسی وسایل نقلیه ، لارس موراوی ، اولین نمونه اولیه از سیستم تهویه را ایجاد کرده اند که بیشتر از قطعات خودروی تسلا استفاده می کند. این تیم ابتدا ویدئوی روشنگری و امیدوارکننده خود را در توییتر به اشتراک گذاشت ، که اکنون در یوتیوب نیز موجود است.

بیشتر بخوانید: صادرات پمپ خلاء به استرالیا

بروزرسانی مهندسی در ونتیلاتور تسلا

این تیم بر اهمیت و تمرکز چشمگیر آنها در استفاده هرچه بیشتر از قطعات اتومبیل شخصی خود تأکید کرده است. به این ترتیب آنها سعی می کنند با از بین بردن مقدار از بین رفته قطعات ونتیلاتور ، فشار بیشتری به شرکتهای تهویه کننده یا سیستمهای بهداشتی وارد نکنند.

دستگاه ونتیلاتور تسلا به بیماران COVID-19 کمک می کند تا با پمپ کردن هوای تمیز و اکسیژن داخل ریه ها ، تنفس بیشتری داشته باشند. این سیستم از یک سیستم تأمین کننده در سطح بیمارستان استفاده می کند که در یک محفظه اختلاط فیلتر می شود و سپس هوا را تنفس می کند.

در قسمت پشتی سیستم از صفحه نمایش استفاده شده است که به کارمندان پزشکی اجازه می دهد تا به راحتی تنفس بیمار را کنترل کنند. تسلا برای نشان دادن فشار ، جریان هوا و حجم از صفحه نمایش های خط 3 مدل مجهز به کامپیوتر infotainment خودرو استفاده کرده است.

همانطور که یکی از مهندسان تسلا در این ویدئو اظهار داشت "هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد ، اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مطمئن شویم که می توانیم به برخی افراد در آنجا کمک کنیم" ، بنابراین ما هنوز باید صبر کنیم و ببینیم این تهویه ها چه موقع خواهند بود. برو به تولید گفته می شود ، این یک گام مثبت به جلو در مبارزه با COVID-19 است.

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

11 طرح های آینده نگر که ممکن است به زودی به واقعیت تبدیل شوند
از این پس هواپیماها 20 ، 50 یا حتی 100 سال به چه شکل خواهد بود؟ در حالی که ممکن است ما باید منتظر دیدن آنها در واقعیت باشیم ، در اینجا چند هواپیمای آینده نگر بسیار جالب وجود دارد که در آینده ای نه چندان دور فقط ممکن است یک هنجار باشد.

ارتباط: 15 اتومبیل آینده ما نمی توانیم منتظر دیدن این جاده باشیم

چه هواپیماهای آینده نگر هستند که به زودی می توانند یک واقعیت باشند؟
بنابراین ، بدون آزار و اذیت بیشتر ، در اینجا چند نمونه از هواپیماهای طراحی آینده نگر وجود دارد که به زودی می توانند یک واقعیت باشند. این لیست به دور از جامع نیست و به ترتیب خاصی نیست.

1. آیا ایرباس "MAVERIC" را دیده اید؟
هواپیمای مدل Airbus برای اعتبارسنجی و آزمایش آزمایشات نوآورانه قوی یا MAVERIC به طور خلاصه ، یک نمونه شگفت انگیز از هواپیماهای آینده نگر است که به زودی می تواند با ما همراه باشد. این هواپیما که اساساً از یک بال بزرگ و بدون بدنه تشکیل شده است ، واقعاً مانند آینده ای از آینده دور به نظر می رسد.

این "طراحی بال مخلوط" قمار Airbus برای آینده هواپیماهای تجاری است. به گفته ایرباس ، این هواپیما در سنگاپور Airshow 2020 رونمایی شد و شکل جالب آن باید پتانسیل کاهش مصرف سوخت را داشته باشد.

موتورهای هواپیما نیز جایی نیستند که انتظار دارید آنها را پیدا کنید. به جای اینکه در زیر بال ، چاه بال نصب شوند ، در قسمت بالای کاردستی به استابلایزرهای عقب متصل می شوند. طبق گفته ایرباس ، این طرح باید در مقایسه با سایر طرح های هواپیما ، میزان مصرف سوخت را 20٪ کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: پمپ خلاء پیمایش خشک در صنعت بازیافت نفت و گاز

همچنین باید جریان هوای نرم تری نسبت به هواپیما ایجاد شود.

2. این مفهوم بوئینگ خرپا که واقعاً شبیه آینده است
یکی دیگر از طراحی هواپیماهای آینده نگر ، بوئینگ Transonic Truss-Braced Wing (TTBW) است. در حالی که بیشتر طراحی هواپیما چیزی نیست که شما انتظار داشته باشید ، اما دارای مهاربندی جدید برای بال های خود است.

به گفته طراحان این ویژگی ، این ویژگی باید به هواپیما اجازه دهد که سریعتر و سریعتر از سایر مفاهیم بالهای بدون سیم خرپا پرواز کند.

"تنظیمات جدید به گونه ای طراحی شده است که در هنگام پرواز با ماخ 0.80 ، راندمان آیرودینامیکی بی سابقه ای داشته باشد ، که مطابق با سرعت بسیاری از هواپیماهای مسافربری امروزی است.

از انتهای تا انتها ، بالهای تاشو 170 فوت (51.9 متر) اندازه می گیرند. طول بال بال با وجود خرپایی امکان پذیر است ، که طول طولانی بال فوق العاده نازک را پشتیبانی می کند. "- بوئینگ.

3. صفر مطمئناً هواپیمایی از آینده است
این هواپیمای بعدی مطمئناً به نظر می رسد مانند یک هواپیمای آینده نگر است. این هواپیما با نام Hero Zero Emission Airplane ساخته شده است که توسط جو دوست ساخته شده است و لقب آن "تسلا آسمان" است.

این هواپیما جدا از طراحی جالب توجه خود ، یک هواپیمای الکتریکی با انتشار صفر است ، از این رو نام آن در نظر گرفته شده است. در حالی که در حال حاضر فقط یک هواپیمای کانسپت هستیم ، این می تواند نوعی هواپیما باشد که همه ما می توانیم در آینده ای نه چندان دور به آن سفر کنیم.

در حال حاضر ، این کانسپت استفاده از باتری ها و ژنراتورهای برقی را برای تأمین انرژی همه چیز در هواپیما ، از جمله سه فروند موتور سواری عقب ، پیش بینی می کند.

4- با هواپیمای "Flying-V" آینده آشنا شوید
یک هواپیمای بسیار آینده نگر دیگر به اصطلاح "پرواز-پرواز" است. این هواپیمای مفهومی توسط KLM ساخته شده است و جالب اینکه طراحان آن نشستن مسافران را در بال های خود پیش بینی می کنند.

این که آیا این طراحی توسط Jetliners از Fallout 4 الهام گرفته شده است یا نه ، حدس کسی است ، اما مطمئناً این یک مفهوم طراحی خلاقانه است. درست مانند Airbus 'MAVERIC ، این راه اندازی باید به میزان قابل توجهی مصرف سوخت را در مسافت های طولانی تر کاهش دهد.

این امر به این دلیل است که هم وزن کلی کارگردانی را کاهش می دهد و هم آیرودینامیک را بهبود می بخشد.

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

کمک به آب: تاریخچه مختصری در مورد کشتی های پزشکی
در تاریخ 30 مارس 2020 ، کشتی پزشکی Comfort به بندر نیویورک بخارپز شد و در 27 مارس 2020 ، کشتی پزشکی نیروی دریایی ایالات متحده Mercy به ترمینال کشتی کروز بندر لس آنجلس سوار شد تا در پاندمی کروناویروس کمک کند.

کشتی های پزشکی یا بیمارستانی توسط نیروی دریایی جهان اداره می شوند تا در مناطق جنگی مورد استفاده قرار گیرند و در مواقع سخت برای فاجعه یا کمک های بشردوستانه فراهم شود.

ارتباط: 19 مردم غیرقانونی برای متوقف کردن SPDAD CORONAVIRUS ایجاد می شوند

حمله به کشتی های پزشکی توسط دومین کنوانسیون ژنو برای بهبود وضعیت افراد مجروح ، بیمار و کشتی گیران نیروهای مسلح در دریا ممنوع است ، که در سال 1949 به تصویب رسید. این کنوانسیون جایگزین کنوانسیون لاهه در سال 1907 شد و یکی از چهار معاهده است شامل کنوانسیون های ژنو.

کنوانسیون لاهه در سال 1907 کشتی های پزشکی را مشخص کرد:

باید به طور واضح به عنوان یک کشتی بیمارستان مشخص و روشن شود. آنها به طور معمول به رنگ سفید با صلیب سرخ یا هلال احمر رنگ می شوند که نشان دهنده حمایت از کنوانسیون ژنو است
باید به پرسنل زخمی شده از تمام ملیت کمک های پزشکی ارائه دهد
نباید از آن برای هر منظور نظامی استفاده شود
نباید با کشتی های رزمنده دشمن تداخل کرده یا مانع آن شوید
برای بررسی تخلفات محدودیت های فوق می توان جستجو کرد
باید موقعیت مکانی آنها را برای همه جنگجویان فاش کند.

بیشتر بخوانید: صادرات پمپ وکیوم به سودان
کشتی های پزشکی چیست؟
در حالی که ممکن است آتنیان و رومی ها کشتی های پزشکی داشته باشند ، اولین کشتی پزشکی شناخته شده حسن نیت رویال نیروی دریایی بود که در سال 1608 در مدیترانه فعالیت می کرد.

بعداً در همان قرن ، نیروی دریایی رویال دو کشتی بازرگان پیر را بعنوان کشتی های پزشکی تعیین کرد و آنها را با یک جراح و چهار همسر جراح به خدمت گرفت. غذاهای موجود در کشتی ها وحشتناک بودند ، که یک جراح توصیف بیسکویت ها را به صورت غلیظ ، گوشت به صورت فاسد شده و نان که بسیار سخت بود ، پوست را از دهان بیمار جدا کرد.

هنگامی که انگلیسی ها در سال 1683 شهر تانگیه را تخلیه کردند ، شاهد عینی و مشهور مشهور ساموئل پپیز ، استفاده از کشتی های پزشکی یونیتی را توصیف کرد و برای کمک به نجات غیرنظامیان خوش آمدید. تا اوایل دهه 1700 ، مقررات نیروی دریایی رویال دیکته می کردند که هر کشتی پزشکی دارای پنج پرستار مرد ، شش دستیار جراحی و چهار زن شستشو است.

در سال 1798 ، انگلیسی ها دو کشتی پزشکی را در Halstow Creek در کنت تشییع کردند. نهر ورودی از رودخانه های Medway و Thames بود و دو کشتی پزشکی در کشتی های وارد شده از خارج از کشور در زمان طاعون ، قرنطینه می کردند.

کشتی های پزشکی مدرن
اولین کشتی های پزشکی مدرن در زمان سفر انگلیس به چین در سال 1860 و جنگ داخلی آمریکا ، 1861 - 1865 پدیدار شدند. نیروی دریایی رویال دو کارخانه بخار تبدیل شده ، HMS ملبورن و HMS موریس ، که به سالنهای عملیاتی مجهز بودند و در اصل بیمارستانهای شناور بودند ، ارائه می داد.

در آمریکا ، USS Red Rover خدمات درمانی را به سربازان هر دو طرف درگیری ارائه می داد.

امداد در زمان جنگ جهانی دوم اقداماتی را انجام داد که در 2 آوریل 1943 ، وی در نبرد برای جزایر سلیمان به ناوگان اقیانوس آرام پیوست. وی از بیماران ارتش ، نیروی دریایی و دریایی و همچنین پرسنل نیروی دریایی دریافت کرد.

در تاریخ 2 آوریل 1945 ، Relief توسط بمب افکن های ژاپنی مورد حمله قرار گرفت ، اما یک آتش سوزی ضد هوایی از ناوشکن USS Wickes هواپیماهای ژاپنی را خاموش کرد.

امداد باقیمانده از جنگ را در خلیج سن پدرو ، لیت ، فیلیپین گذراند. وی در یازدهم ژوئن سال 1946 در کشتی سازی دریایی نورفولک مرخص شد و در 23 مارس 1948 برای قراضه به شرکت بوستون فلز فروخته شد.

امروزه کشتی های پزشکی توسط دولت های برزیل ، چین ، هند ، اندونزی ، پرو ، روسیه ، اسپانیا ، ایالات متحده و ویتنام اداره می شوند. موسسات خیریه Mercy Ships مجهز به کاملاً مجهز MV Africa Mercy هستند.

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

سونی کنترل جدید بازی بی سیم PlayStation 5 'DualSense' را آغاز کرد
کنترلر بی سیم جدید پلی استیشن 5 - با نام DualSense - از تصاویر منتشر شده در وبلاگ رسمی پلی استیشن روز سه شنبه رونمایی شد که در مقایسه با کنترل های قبلی کنسول بازی های ویدیویی مانند DualShock 4 ، قابلیت های جدید خود را گسترش داد.

مرتبط: بازی 5 خواهد شد بیشترین دوستانه رایانه ای رایج تا کنون

کنترلر بی سیم Sony PlayStation 5 DualSense
کنترلر جدید در طراحی نهایی خود است و توسعه دهندگان در حال اجرای ویژگی های جدید و منحصر به فرد در بازی های آینده هستند. کنترل کننده بی سیم DualSense برای پلی استیشن 5 با تعامل بازیکنان با دنیای مجازی در بازی های PS5 ، حواس بیشتری را تحریک می کند.

این وبلاگ گفت: "ویژگی های جدید DualSense به همراه PS5's Tempest 3D AudioTech ، احساس جدیدی از غوطه وری را به بازیکنان منتقل می کند."

بیشتر بخوانید: تامین کننده پمپ وکیوم

هنگامی که PS4 در سال 2013 به فروشگاه ها آمد ، بی سیم DualShock 4 بازخورد مثبت قابل توجهی را از بین گیمرها و توسعه دهندگان بدست آورد که بهترین و در عین حال کنترل کننده یک پلی استیشن ، مخصوصاً به دلیل ویژگی های دفاعی آن ، مانند دکمه Share است.

با تکیه بر موفقیت پلی استیشن با DualShock 4
برای تکرار کنسول بعدی ، پلی استیشن تصمیم گرفت بسیاری از ویژگی هایی را که بازیکنان در مورد DualShock 4 دوست داشتند ، نگه داشته و در عین حال از قابلیت های جدید و اصلاح به طراحی قبلی نیز استفاده کند. بحث و گفتگو با توسعه دهندگان نشان داد که حس لمس در گیم پلی ، دقیقاً مانند صدا ، برای بسیاری از بازی ها تمرکز جدی نبود. این PS5 فرصتی را برای نوآوری ارائه می دهد که با ارائه برنامه نویسان به بازی ها امکان پیدا کردن راه های جدید افزایش احساس غوطه وری را از طریق کنترلر جدید فراهم می کند.

به همین دلیل این تیم شامل بازخورد شگفت انگیز برای اضافه کردن گروه گسترده ای از احساسات مانند ناخرسندی آهسته رانندگی یک ماشین از طریق خلال و گل و لای است. تیم PS5 همچنین شامل محرک های تطبیقی ​​در دکمه های L2 و R2 می باشد تا در اعمالی مانند ترسیم و تیراندازی با فلش ، تنش را شبیه سازی کند.

برای محرک های انطباقی ، تیم مجبور بودند راهی را برای درج اجزای جدید در کنترلر پیدا کنند بدون اینکه آن را زیاد حجیم کنند. آنها می گویند این ترفند باعث شده است که با تغییر زاویه محرک دست و افزودن به روزرسانی های ظریف بر روی آن ، احساس کوچکتر از آنچه در واقع است وجود داشته باشد.

ماندگاری باتری قوی نیز برای افزایش بدون کنترل وزن کنترلر DualSense یک چالشی بود. دیگر دکمه "اشتراک" وجود ندارد زیرا این عملکرد توسط ویژگی دکمه "ایجاد" جایگزین می شود. عملکرد ایجاد به بازیکنان روشهای بی سابقه ای برای ایجاد محتوای گیم پلی حماسه و به اشتراک گذاری آن با جهان در پرواز می دهد.

PlayStation 5 DualSense شامل یک مجموعه میکروفون داخلی نیز خواهد بود که به بازیکنان امکان می دهد بدون استفاده از هدست clunky با دوستان خود گپ بزنند - یک راه حل ایده آل برای پرش به مکالمات بدون دردسر اضافی. با این حال ، تیم PS5 سریع اضافه کرد که مکالمات طولانی تر با هدست آماده بهتر است. ما فقط در ابتدا هستیم ، بنابراین حتماً برای آخرین به روزرسانی های پلی استیشن 5 به اینجا بازگردید.

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

برج های اتومبیل فولکس واگن در Autostadt در ولفسبورگ ، آلمان
اطلاعات و جزئیات دقیقی از نحوه عملکرد برج های اتومبیل کسب کنید و در مورد سفر اتومبیل های فولکس واگن از کارخانه به مشتریان در Autostadt اطلاعات کسب کنید.

Autostadt یک جاذبه بازدید کننده در مجاورت کارخانه فولکس واگن در وولفسبورگ آلمان است و دارای تمرکز اصلی روی خودرو است. این هتل دارای یک موزه ، غرفه های ویژه برای مارک های اصلی خودرو در گروه فولکس واگن ، مرکز مشتری است که در آن مشتریان می توانند اتومبیل های جدیدی را انتخاب کنند و از طریق کارخانه عظیم ، راهنمایی برای تکامل جاده ها ، و سینما در یک تور گشت و گذار کنند. کره.

یکی از جذابیت های اصلی در Autostadt ، دو برج پارکینگ اتومبیل های درخشان از شیشه و فولاد گالوانیزه است که در آن اتومبیل ها به طور خودکار از کارخانه ولفسبورگ منتقل می شوند و به مرکز مشتری که در آن توسط صاحبان آنها جمع آوری می شوند ، منتقل می شوند.

بیشتر بخوانید: حرکت خطی اکچویتور در مقابل پنوماتیک

هر برج 60 متر بلندی دارد و هرکدام 400 اتومبیل دارد و قلب تحویل وسیله نقلیه در Autostadt است. این دو برج توسط یک تونل زیرزمینی 700 متری به کارخانه فولکس واگن وصل شده اند. سیستم کمربند نقاله اتومبیلهای تمام شده را مستقیماً از کارخانه تولید مجاور به زیرزمین برجها منتقل می کند.

از آنجا آنها را از طریق بازوهای مکانیکی که به دور پرتوی مرکزی می چرخند و به سمت آن سوار می شوند ، قرار می گیرند و وسایل نقلیه داخل و خارج از خلیج های خود را با سرعت دو متر در ثانیه حرکت می دهند. هنگامی که مشتری یک اتومبیل از Autostadt خریداری می کند ، ماشین از سیلو برداشته می شود و بدون اینکه یک متر رانده شود ، به مشتری منتقل می شود و بدین ترتیب دماسنج در "0" قرار دارد.

بازدید کنندگان می توانند این برج را از طریق آسانسور شیشه ای پانوراما اکتشاف کنند و در نهایت به یک عرشه مشاهده در طبقه بیستم منتقل می شوند و نمایی از کارخانه ، شهر ولفسبورگ و حومه اطراف را به نمایش می گذارند.

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

علاوه بر این ، طراحی هندسی اجزای آب بندی ، نوازش بدون اصطکاک را در تمام دریچه های پروانه افست سه گانه فراهم می کند. این امر همچنین به طول عمر شیر آن کمک می کند و در صورت لزوم اجازه می دهد تا محرک گشتاور پایین تر نصب شود. "

یکی دیگر از مزایای شیر پروانه سه تایی ، مناسب بودن آن در محیط های خشن است. اسکات توضیح می دهد: "موادی مانند الاستومرها که معمولاً تحت تأثیر خوردگی قرار دارند ، در ساخت شیرهای پروانه ای سه گانه قرار ندارند." "این توضیح می دهد که چرا آنها با انواع رسانه های سخت تر کار می کنند".

بیشنر بدانید: خرید اکچویتور خوب

فناوری پشت دریچه های پروانه ای سه گانه
دریچه های پروانه ای سه تایی دارای فناوری پیشرفته ای هستند. اسکات می گوید: "شیر پروانه ای سه گانه دارای سه جبهه کاری است: صفر ، دو برابر و جبران سه برابر تیتر". وی گفت: "برای جبران صفر ، دیسک حول محور می چرخد ​​و امکان چرخش 360 درجه ای را فراهم می آورد. در اینجا ، آب بندی با دیسک تغییر شکل مهر و موم حاصل می شود ، که منجر به اصطکاک کامل در طول چرخه عملیاتی می شود. "

برای جابجایی صندلی ، باید به حالت افست دوگانه حرکت کنید ، شافت سوپاپ باید خود جبران شود. اسکات ادامه می دهد: "این در دو مرحله حاصل می شود." "ابتدا با جبران شدن از صندلی دیسک و مهر و موم بدن ، قبل از پیشرفت به خط مرکزی شاخ. این اقدامات به ترتیب یک و دو جبران می شوند. در نتیجه ، یک عمل بادامک ایجاد می کند که منجر به اصطکاک در طی 10 درجه اول باز و 10 درجه آخر بسته شدن می شود. "

سومین و جبران نهایی طرح هندسی اجزای آب بندی است. وی گفت: "اینها هر یک از مشخصات مخروطی جبران شده هستند که یک مخروط زاویه دار راست را تشکیل می دهند و از چرخش بدون اصطکاک در چرخه عملیاتی خود اطمینان می دهند. با زاویه 90 درجه ای که به عنوان توقف مکانیکی عمل می کند ، تماس فقط در آخرین نقطه بسته شدن برقرار می شود. این باعث عدم مسافرت بیش از حد بر روی صندلی دیسک و جبران سه جانبه عنوانی این شیر پروانه ای می شود. "

برای اطلاعات بیشتر در مورد دریچه های پروانه سه تایی ، به مهندسی BM مراجعه کنید.

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

مهندسی BM ، دریچه های پروانه ای سه گانه را توضیح می دهد
برای هر برنامه ای که به خاموش کردن حباب محکم نیاز داشته باشد ، شیرهای پروانه ای سه گانه جبران شده انتخاب خوبی هستند. PIF با BM Engineering صحبت کرد تا در مورد ویژگی ها و مزایای پیشرفته مختلفی که شیرهای پروانه ای با جبران سه گانه در اختیار کاربران قرار می دهد ، اطلاعاتی کسب کنید.

بیشتر بخوانید : اکچویتور خوب چه ویژگی دارد؟

دریچه های پروانه ای سه تایی چیست؟
قبل از اینکه دیگر راه برویم ، بگذارید مختصراً آنچه را که در واقع دریچه های پروانه ای سه تایی انجام می دهند را پوشش دهیم. در اصل ، آنها نوعی دریچه پروانه ای هستند که شامل سه جبهه است که برای قطع رسانه ها با یکدیگر کار می کنند. دو جابجایی در کنار مرکز قرار می گیرند. سوم از طریق هندسه سطح صندلی حاصل می شود و زاویه مخروطی را از دیسک و صندلی ایجاد می کند. این ویژگی در کنار دو جفت محور شافت محور ، باعث می شود دیسک در مقابل صندلی بدون هیچ اصطکاک قرار گیرد.

فواید شیرآلات پروانه ای سه گانه
اگر طول عمر عاملی برای آب بندی برنامه ها است ، پس خوشحال می شوید که دریچه پروانه های سه گانه جبران شده دارای طول عمر طولانی است. اسکات میلر از مهندسی BM می گوید: "طراحی آب بندی مخروطی شیرآلات پروانه ای سه گانه تضمین می کند که اجزای آب بندی فلز آن تا زمان بسته شدن نهایی هرگز در تماس نباشند."

"این منجر به آب بندی تکرار شونده و ماندگاری زیاد دریچه می شود. آب بندی فلزی به فلز شیرهای پروانه ای سه گانه از عواملی است که باعث خاموش شدن حباب آن می شود. یک ویژگی بسیار مطلوب که منجر به عملکرد نشت صفر می شود. "

  • writer writer