writer19

کلمات کلیدی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم خلاء در فرآیند خشک کردن انجماد

پمپ وکیوم آبی

دریچه های پروانه ای سه گانه چیست؟

توضیح دریچه های پروانه ای سه گانه

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای رسانه های تهاجمی

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای کاربردهای شدید

یادگیری دیجیتال با ابزارها

گیف های های مشهور آنها دقیقاً مثل ما هستند

یک چالش نوآوری برای حفظ رسانه های متنوع

مراکز داده از هر زمان دیگری انرژی بیشتری دارند

چه در سیستم عامل کروم جدید است

کنترل های جدید موسیقی

دور بندهای چوبی

انواع درها ضخامت دار

قرار دادن ورقه های آلومینیوم

فضای لازم برای استقرار ورقه های شیاری

تأثیر بادهای شدید بر سقفهای ورقه ای در مناطق بادگیر

اقتدار ناشی از دانش مهارت

اعتقاد ما به کشش رقابتی

نجیره تصمیمات بر گسترش حرفه‌های تخصصی

بیشتر مدیران ارشد حتی در شرایط فشار

روش قدرتی-رفتاری

8 واحد تفاوت عدد اکتان

بنزین ایران استاندارد نیست

مقایسه قیمت و کیفیت بنزین در ایران و جهان

آلایندگی دی‌اکسید‌کربن و گازهای خطرناک

فرآوری و بهسوزی

آلکیلاسیون

هیدروکراکینگ

  • ۰
  • ۰

کمک به آب: تاریخچه مختصری در مورد کشتی های پزشکی
در تاریخ 30 مارس 2020 ، کشتی پزشکی Comfort به بندر نیویورک بخارپز شد و در 27 مارس 2020 ، کشتی پزشکی نیروی دریایی ایالات متحده Mercy به ترمینال کشتی کروز بندر لس آنجلس سوار شد تا در پاندمی کروناویروس کمک کند.

کشتی های پزشکی یا بیمارستانی توسط نیروی دریایی جهان اداره می شوند تا در مناطق جنگی مورد استفاده قرار گیرند و در مواقع سخت برای فاجعه یا کمک های بشردوستانه فراهم شود.

ارتباط: 19 مردم غیرقانونی برای متوقف کردن SPDAD CORONAVIRUS ایجاد می شوند

حمله به کشتی های پزشکی توسط دومین کنوانسیون ژنو برای بهبود وضعیت افراد مجروح ، بیمار و کشتی گیران نیروهای مسلح در دریا ممنوع است ، که در سال 1949 به تصویب رسید. این کنوانسیون جایگزین کنوانسیون لاهه در سال 1907 شد و یکی از چهار معاهده است شامل کنوانسیون های ژنو.

کنوانسیون لاهه در سال 1907 کشتی های پزشکی را مشخص کرد:

باید به طور واضح به عنوان یک کشتی بیمارستان مشخص و روشن شود. آنها به طور معمول به رنگ سفید با صلیب سرخ یا هلال احمر رنگ می شوند که نشان دهنده حمایت از کنوانسیون ژنو است
باید به پرسنل زخمی شده از تمام ملیت کمک های پزشکی ارائه دهد
نباید از آن برای هر منظور نظامی استفاده شود
نباید با کشتی های رزمنده دشمن تداخل کرده یا مانع آن شوید
برای بررسی تخلفات محدودیت های فوق می توان جستجو کرد
باید موقعیت مکانی آنها را برای همه جنگجویان فاش کند.

بیشتر بخوانید: صادرات پمپ وکیوم به سودان
کشتی های پزشکی چیست؟
در حالی که ممکن است آتنیان و رومی ها کشتی های پزشکی داشته باشند ، اولین کشتی پزشکی شناخته شده حسن نیت رویال نیروی دریایی بود که در سال 1608 در مدیترانه فعالیت می کرد.

بعداً در همان قرن ، نیروی دریایی رویال دو کشتی بازرگان پیر را بعنوان کشتی های پزشکی تعیین کرد و آنها را با یک جراح و چهار همسر جراح به خدمت گرفت. غذاهای موجود در کشتی ها وحشتناک بودند ، که یک جراح توصیف بیسکویت ها را به صورت غلیظ ، گوشت به صورت فاسد شده و نان که بسیار سخت بود ، پوست را از دهان بیمار جدا کرد.

هنگامی که انگلیسی ها در سال 1683 شهر تانگیه را تخلیه کردند ، شاهد عینی و مشهور مشهور ساموئل پپیز ، استفاده از کشتی های پزشکی یونیتی را توصیف کرد و برای کمک به نجات غیرنظامیان خوش آمدید. تا اوایل دهه 1700 ، مقررات نیروی دریایی رویال دیکته می کردند که هر کشتی پزشکی دارای پنج پرستار مرد ، شش دستیار جراحی و چهار زن شستشو است.

در سال 1798 ، انگلیسی ها دو کشتی پزشکی را در Halstow Creek در کنت تشییع کردند. نهر ورودی از رودخانه های Medway و Thames بود و دو کشتی پزشکی در کشتی های وارد شده از خارج از کشور در زمان طاعون ، قرنطینه می کردند.

کشتی های پزشکی مدرن
اولین کشتی های پزشکی مدرن در زمان سفر انگلیس به چین در سال 1860 و جنگ داخلی آمریکا ، 1861 - 1865 پدیدار شدند. نیروی دریایی رویال دو کارخانه بخار تبدیل شده ، HMS ملبورن و HMS موریس ، که به سالنهای عملیاتی مجهز بودند و در اصل بیمارستانهای شناور بودند ، ارائه می داد.

در آمریکا ، USS Red Rover خدمات درمانی را به سربازان هر دو طرف درگیری ارائه می داد.

امداد در زمان جنگ جهانی دوم اقداماتی را انجام داد که در 2 آوریل 1943 ، وی در نبرد برای جزایر سلیمان به ناوگان اقیانوس آرام پیوست. وی از بیماران ارتش ، نیروی دریایی و دریایی و همچنین پرسنل نیروی دریایی دریافت کرد.

در تاریخ 2 آوریل 1945 ، Relief توسط بمب افکن های ژاپنی مورد حمله قرار گرفت ، اما یک آتش سوزی ضد هوایی از ناوشکن USS Wickes هواپیماهای ژاپنی را خاموش کرد.

امداد باقیمانده از جنگ را در خلیج سن پدرو ، لیت ، فیلیپین گذراند. وی در یازدهم ژوئن سال 1946 در کشتی سازی دریایی نورفولک مرخص شد و در 23 مارس 1948 برای قراضه به شرکت بوستون فلز فروخته شد.

امروزه کشتی های پزشکی توسط دولت های برزیل ، چین ، هند ، اندونزی ، پرو ، روسیه ، اسپانیا ، ایالات متحده و ویتنام اداره می شوند. موسسات خیریه Mercy Ships مجهز به کاملاً مجهز MV Africa Mercy هستند.

  • ۹۹/۰۱/۲۰
  • writer writer

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی