writer19

کلمات کلیدی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم خلاء در فرآیند خشک کردن انجماد

پمپ وکیوم آبی

دریچه های پروانه ای سه گانه چیست؟

توضیح دریچه های پروانه ای سه گانه

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای رسانه های تهاجمی

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای کاربردهای شدید

یادگیری دیجیتال با ابزارها

گیف های های مشهور آنها دقیقاً مثل ما هستند

یک چالش نوآوری برای حفظ رسانه های متنوع

مراکز داده از هر زمان دیگری انرژی بیشتری دارند

چه در سیستم عامل کروم جدید است

کنترل های جدید موسیقی

دور بندهای چوبی

انواع درها ضخامت دار

قرار دادن ورقه های آلومینیوم

فضای لازم برای استقرار ورقه های شیاری

تأثیر بادهای شدید بر سقفهای ورقه ای در مناطق بادگیر

اقتدار ناشی از دانش مهارت

اعتقاد ما به کشش رقابتی

نجیره تصمیمات بر گسترش حرفه‌های تخصصی

بیشتر مدیران ارشد حتی در شرایط فشار

روش قدرتی-رفتاری

8 واحد تفاوت عدد اکتان

بنزین ایران استاندارد نیست

مقایسه قیمت و کیفیت بنزین در ایران و جهان

آلایندگی دی‌اکسید‌کربن و گازهای خطرناک

فرآوری و بهسوزی

آلکیلاسیون

هیدروکراکینگ

  • ۰
  • ۰

دستیابی به کنترل صریح

دستیابی به کنترل صریح

طرح های کنترل تراکم سنتی به ضرر بسته ها یا اطلاعات مربوط به یک بیت "احتقان" در بسته های اینترنتی برای استنباط احتقان و کند کردن متکی هستند. روتر ، مانند ایستگاه پایه ، کمی برای هشدار دادن به فرستنده (مثلاً یک سرور ویدیویی) علامت می زند که بسته های داده ارسال شده آن در صف طولانی است و سیگنال احتقان را نشان می دهد. در پاسخ ، فرستنده سپس با ارسال بسته های کمتری نرخ خود را کاهش می دهد. اگر فرستنده قبل از رسیدن به گیرنده ، الگوی بسته های رها شده را تشخیص دهد ، میزان آن را نیز کاهش می دهد.

محققان در تلاش برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد پیوندهای تنگنا در مسیر شبکه ، طرحهای "صریح" را ارائه داده اند که شامل چندین بیت در بسته هایی است که نرخ فعلی را مشخص می کنند. اما این رویکرد به معنای تغییر کامل شیوه ارسال داده به اینترنت است و استقرار آن غیرممکن بوده است.

علیزاده می گوید: "این یک کار بلند است." "برای ارسال بسته های داده ها باید تغییراتی تهاجمی در پروتکل استاندارد اینترنت (IP) ایجاد کنید. شما باید کلیه احزاب اینترنت ، اپراتورهای شبکه تلفن همراه ، ISP ها و برج های سلولی را متقاعد کنید تا نحوه ارسال و دریافت داده ها را تغییر دهند. این بسته نمی شود. "

با استفاده از ABC ، ​​محققان هنوز از بیت منفرد موجود در هر بسته داده استفاده می کنند ، اما این کار را به گونه ای انجام می دهند که بیت ها ، که در چندین بسته داده جمع می شوند ، می توانند اطلاعات نرخ واقعی در زمان واقعی را برای فرستندگان فراهم کنند. این طرح هر بسته داده را در یک حلقه سفر دور ، از فرستنده تا ایستگاه پایه تا گیرنده دنبال می کند. ایستگاه پایه بر اساس پهنای باند شبکه فعلی ، مقدار کمی در هر بسته را با "سرعت" یا "ترمز" علامت گذاری می کند. هنگام دریافت بسته ، مقدار مشخص شده به فرستنده می گوید بسته های "در پرواز" - بسته های ارسال شده اما دریافت نشده - را که می تواند در شبکه باشد ، افزایش یا کاهش دهد.

اگر یک دستور شتاب را دریافت کند ، به این معنی است که بسته ساخته شده در زمان مناسب و شبکه دارای ظرفیت یدکی است. فرستنده سپس دو بسته را ارسال می کند: یکی برای جایگزینی بسته ای که دریافت شده است و دیگری برای استفاده از ظرفیت یدکی. هنگامی که به ترمز گفته شد ، فرستنده بسته های پرواز خود را با یک بار کاهش می دهد - به این معنی که بسته ای را که دریافت کرده است جایگزین نمی کند.

در تمام بسته های شبکه استفاده می شود ، که یک بیت از اطلاعات به یک ابزار بازخورد قدرتمند تبدیل می شود که میزان ارسال آنها را با دقت بالا به ارسال کنندگان می گوید. در چند صد میلی ثانیه ، می تواند نرخ فرستنده را بین صفر و دو برابر کند. علیزاده می گوید: "فکر می کنید یک بیت اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار ندهد." "اما ، با جمع آوری بازخورد های یک بیتی در یک جریان از بسته ها ، می توانیم اثر مشابه سیگنال چند بیتی را بدست آوریم."

ماندن یک قدم جلوتر

در هسته ABC الگوریتمی است که پیش بینی می کند نرخ جمع ارسال کنندگان یک سفر دور قبل را برای محاسبه بهتر بازخورد شتاب / ترمز انجام دهد.

ایده این است که یک ایستگاه پایه مجهز به ABC می داند که چگونه فرستنده ها رفتار خواهند کرد - حفظ ، افزایش یا کاهش بسته های خود در پرواز - بر اساس چگونگی مشخص کردن بسته ای که برای گیرنده می فرستد. لحظه ای که ایستگاه پایه بسته ای را ارسال می کند ، می داند که تعداد بسته های دریافتی را دقیقاً در یک دور رفت و برگشت در آینده دریافت می کند. از این اطلاعات برای علامت گذاری بسته ها برای مطابقت دقیق تر نرخ فرستنده با ظرفیت شبکه فعلی استفاده می کند.

در شبیه سازی شبکه های سلولی ، در مقایسه با برنامه های کنترل احتقان سنتی ، ABC حدود 30 تا 40 درصد توان بیشتر را برای تقریباً همان تاخیرها به دست می آورد. از طرف دیگر ، می تواند با حفظ همان توان عملیاتی که در طرح های سنتی وجود دارد ، تاخیرها را حدود 200 تا 400 درصد کاهش دهد. ABC در مقایسه با برنامه های صریح موجود که برای پیوندهای مختلف با زمان طراحی نشده اند ، میزان تأخیرها را برای همان توان کاهش می دهد. گویان می گوید: "اساساً ، برنامه های موجود دارای توان کم و تأخیر کم ، یا توان زیاد و تأخیرهای زیاد هستند ، در حالی که ABC با تأخیرهای کم به توان بالا می رسد."

در مرحله بعد ، محققان در تلاشند تا ببینند که آیا برنامه ها و سرویس های وب می توانند از ABC برای کنترل بهتر کیفیت محتوا استفاده کنند. به عنوان مثال ، "ارائه دهنده محتوای ویدیو می تواند از اطلاعات ABC در مورد احتقان و نرخ داده ها استفاده کند تا وضوح تصویر جریان ویدئویی را هوشمندانه تر انتخاب کند." "اگر از ظرفیت کافی برخوردار نباشد ، سرور ویدیو می تواند وضوح تصویر را به طور موقت پایین بیاورد ، بنابراین ویدیو بدون یخ زدن با بالاترین کیفیت ممکن پخش می کند."

http://nybookmark.com/story6682602/پمپ-وکیوم

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • writer writer

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی