writer19

کلمات کلیدی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم خلاء در فرآیند خشک کردن انجماد

پمپ وکیوم آبی

دریچه های پروانه ای سه گانه چیست؟

توضیح دریچه های پروانه ای سه گانه

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای رسانه های تهاجمی

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای کاربردهای شدید

یادگیری دیجیتال با ابزارها

گیف های های مشهور آنها دقیقاً مثل ما هستند

یک چالش نوآوری برای حفظ رسانه های متنوع

مراکز داده از هر زمان دیگری انرژی بیشتری دارند

چه در سیستم عامل کروم جدید است

کنترل های جدید موسیقی

دور بندهای چوبی

انواع درها ضخامت دار

قرار دادن ورقه های آلومینیوم

فضای لازم برای استقرار ورقه های شیاری

تأثیر بادهای شدید بر سقفهای ورقه ای در مناطق بادگیر

اقتدار ناشی از دانش مهارت

اعتقاد ما به کشش رقابتی

نجیره تصمیمات بر گسترش حرفه‌های تخصصی

بیشتر مدیران ارشد حتی در شرایط فشار

روش قدرتی-رفتاری

8 واحد تفاوت عدد اکتان

بنزین ایران استاندارد نیست

مقایسه قیمت و کیفیت بنزین در ایران و جهان

آلایندگی دی‌اکسید‌کربن و گازهای خطرناک

فرآوری و بهسوزی

آلکیلاسیون

هیدروکراکینگ

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پمپ وکیوم خلاء در فرآیند خشک کردن انجماد

در فرآیند خشک شدن یخ زدن ، کنترل خلاء بسیار مهم است.

به نظر من ، کنترل خلاء پایدار و دقیق ، یکی از مهمترین شاخص ها برای تشخیص اینکه لیوفیلیزر "خوب" است یا خیر. کنترل دما آشکارا بسیار ساده تر از کنترل خلاء است.

بسیاری از کاربرانی که برای گفتگو با من درمورد مشکلی که در فرآیند خشک کردن یخ با آنها روبرو می شوند نیز به دلیل تصادفی خارج از خلاء کنترل ، دچار سردرد می شوند. آیا این مشکل دستگاه است؟ یا مشکلات پردازش؟ این همچنین یک داستان بزرگ است.

زیرا همه ما می دانیم که کنترل خلاء در فرآیند خشک کردن یخ بسیار مهم است. بنابراین بسیاری از کاربران که به تازگی با خشک کردن یخ زدگی تماس گرفته اند ، به پمپ خلاء مجهز به دستگاه خشک کردن یخ بسیار علاقه مند خواهند بود.

اما در فرآیند خشک کردن یخ زدگی ، بزرگترین پمپ خلاء ، چاه سرد دستگاه خشک کردن یخ است. تله سرد با افزایش فشار ناشی از تصعید بخار آب مقابله خواهد کرد.

پمپ وکیوم وظیفه استخراج از موارد زیر را دارد: نشت هوا در کنترل جریان خلاء ، نشت حفره ، گاز موجود در محصول ، این سه بخش ، گاز غیر قابل تراکم.
از آنجا که بسیاری از کاربران علاقه مند و سؤالاتی در مورد پمپ وکیوم وجود دارند ، مطالب بعدی به معرفی اجمالی مکانیکی پمپ خلاء می پردازد.

سطح خلاء

انواع پمپ های خلاء

پمپ استفاده شده در رنگ سبز پمپ است که در فرآیند خشک کردن یخ استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است که "تله سرد" (معمولاً تله سرد نیتروژن مایع) و تله سرد کندانسور در سمت راست ستون. همچنین در پمپ طبقه بندی می شود.

پمپ های خلاء مختلف محدوده کاری مختلفی دارند

لیوفیلیزر سبک چینی ، بیشترین استفاده ما از پمپ پرتابه چرخشی است

پمپ پره معمولاً به عنوان پمپ روغن شناخته می شود ، جایی که روغن نقش آب بندی و روغن کاری را دارد.

اگر حلال کاملاً گرفتار تله سرما نباشد ، وارد پمپ شوید یا روغن برای مدت طولانی در دمای بالا استفاده شود ، کیفیت روغن کاهش می یابد.

اگر کیفیت روغن کاهش یابد و آب بندی به خوبی تکمیل نشود ، درجه خلاء به مقدار بسیار کمی نمی رسد. اگر کیفیت روغن کاهش یابد ، نمی توان به خوبی روغن کاری کرد و اصطکاک بین استاتور و روتور افزایش می یابد ، آسیب مکانیکی دائمی ایجاد می شود.

بنابراین ، بازرسی منظم و جایگزینی روغن پمپ وکیوم رینگ آبی خلاء یکی از مطالب مهم نگهداری خشک کن یخ است.

علاوه بر این ، پمپ پیش مرحله و پمپ خشک و همچنین پمپ حلقه آب در خشک کردن یخ های صنعتی وجود خواهد داشت.

نویسنده این مقاله با اجزای مکانیکی لیوفیلیزر صنعتی خیلی آشنا نیست ، بنابراین وی به دیگران نمی آموزد که چگونه در اینجا کارهایی انجام دهند.

پمپ خلاء در فرآیند خشک کردن انجماد

نویسنده: http://bluevacuumpump.ir/

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

از آنجا که باتری های لیتیوم یونی که اکثر تلفن ها ، لپ تاپ ها و وسایل نقلیه الکتریکی را تغذیه می کنند به طور فزاینده ای شارژ می شوند و کارایی بالایی دارند ، آنها نیز به طور فزاینده ای گران و قابل اشتعال می شوند.


در تحقیقاتی که اخیراً در مواد ذخیره سازی انرژی منتشر شده است ، تیمی از مهندسان موسسه پلی تکنیک Rensselaer نشان دادند که چگونه می توانند با استفاده از الکترولیتهای آبی به جای الکترولیتهای ارگانیک معمولی ، یک باتری قابل ملاحظه تر و با صرفه تر را جمع آوری کنند که هنوز هم عملکرد خوبی دارد.

اگر می خواهید به داخل یک باتری نگاهی بیندازید ، می توانید دو الکترود - یک آند و یک کاتد را پیدا کنید. این الکترودها در یک الکترولیت مایع غوطه ور می شوند که یون ها را با شارژ و تخلیه باتری انجام می دهد.

الکترولیت های آبی به دلیل خاصیت غیر قابل اشتعال بودن به این نقش توجه شده و به دلیل اینکه بر خلاف الکترولیت های غیر آبی ، در فرآیند تولید نسبت به رطوبت حساس نیستند ، باعث می شود کار با آنها راحت تر و ارزان تر باشد. بزرگترین چالش با این ماده ، حفظ عملکرد است.

نیکیل کراتکار ، یک استاد صندلی وقف مهندسی مکانیک ، هوافضا و هسته ای در رانسسلر می گوید: "اگر ولتاژ زیادی را به آب وارد کنید ، الکترولیز می شود ، به این معنی که آب به هیدروژن و اکسیژن شکسته می شود. "این یک مشکل است زیرا پس از آن شما به طغیان می پردازید و الکترولیت مصرف می شود. بنابراین معمولاً این ماده دارای یک پنجره ولتاژ بسیار محدود است."

در این تحقیق ، کراتکار و تیم وی - که شامل فودونگ هان ، استادیار صندلی موقوف استاد مهندسی مکانیک ، هوافضا و مهندسی هسته ای است - از یک نوع خاص از الکترولیت آبی موسوم به یک الکترولیت آب در نمک استفاده می کنند ، که احتمال کمتری دارد الکترولیز

برای کاتد ، محققان از اکسید منگنز لیتیوم استفاده کردند و برای آند ، از اکسید نیوبیم تنگستن استفاده کردند.

کراتکار گفت: "معلوم است که اکسید تنگستن نیوبیوم از نظر انرژی ذخیره شده در هر واحد از حجم برجسته است." "حجمی، این که تا بحال بهترین نتیجه که ما در یک لیتیوم یون آبی دیده می شود باتری ."

او توضیح داد ، اکسید تنگستن نیوبیوم نسبتاً سنگین و متراکم است. این وزن باعث می شود که ذخیره انرژی آن بر اساس میانگین جرم باشد ، اما بسته بندی متراکم ذرات اکسید تنگستن نیوبیوم در الکترود باعث می شود که ذخیره انرژی آن بر اساس حجم بسیار خوب باشد. ساختار کریستالی این ماده همچنین دارای کانالهای کاملاً تعریف شده یا تونلهایی است که به یون های لیتیوم اجازه می دهد تا به سرعت پخش شوند ، به این معنی که می تواند به سرعت شارژ شود.

کراتکار گفت ، ترکیب قابلیت شارژ سریع و امکان ذخیره مقدار زیادی شارژ در واحد حجم ، در باتری های آبی نادر است.

دستیابی به این نوع عملکرد ، با هزینه کم و ایمنی بهتر ، پیامدهای عملی دارد. برای کاربردهای نوظهور مانند الکترونیک قابل حمل ، وسایل نقلیه الکتریکی و ذخیره شبکه ، توانایی بسته بندی حداکثر انرژی در یک حجم محدود بسیار مهم است.

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

کنتورهای گذرواژه اغلب برای کمک به کاربران در امنیت داده های شخصی خود در برابر تهدیدات مجرمان سایبری در دسترس قرار می گیرند.


با این حال ، طبق تحقیقات جدید ، توصیه های "ناسازگار و گمراه کننده" که در برخی از وب سایت های معروف جهان ارائه شده است ، می تواند آسیب های بیشتری به جای خوب داشته باشد.

یک مطالعه توسط دانشگاه پلیموت اثربخشی 16 متر رمز عبور را که احتمالاً افراد بطور منظم از آنها استفاده می کنند یا روبرو می شوند ، ارزیابی کرده است.

تمرکز اصلی وب سایتهای اندازه گیری گذرواژه اختصاص داده شده است ، اما این تحقیق همچنین به دنبال ارزیابی موارد تعبیه شده در برخی از سرویس های آنلاین رایج (از جمله Dropbox و Reddit) و مواردی است که در برخی از دستگاه های ما به صورت استاندارد وجود دارد.

این تحقیقات که در جعل رایانه و امنیت منتشر شده است ، بیان می کند که میزان واضحی در توصیه‌های ارائه شده در وب سایتهای مختلف وجود دارد.

و در حالی که برخی از مترها به طور مؤثر کاربران را به سمت رمزهای عبور ایمن تر سوق می دهند ، بعضی ها وقتی سعی می کنند از 'abc123' ، 'qwertyuiop' و 'iloveyou استفاده کنند - آنها را انتخاب نمی کند - همه این هفته در بین بدترین رمزهای عبور سال 2019 ذکر شده است.

این تحقیق توسط استیو فونل ، روفیسور امنیت اطلاعات و رهبر مرکز امنیت ، ارتباطات و تحقیقات شبکه دانشگاه انجام شده است.

وی پیش از این پیشنهاد کرده بود که غول های فناوری اطلاعات جهانی از جمله آمازون و لینکدین می توانند کارهای بیشتری انجام دهند تا آگاهی از نیاز به شیوه های بهتر رمز عبور را افزایش دهند.

وی همچنین نشان داده است که در طی یک دهه ، بیشتر ده وب سایت برتر انگلیسی زبان ، راهنمای افزایش رمز عبور را که به مصرف کنندگان ارائه می دهند ، در میان افزایش تهدیدات حملات سایبری جهانی ، گسترش نداده اند.

پروفسور مبل با اظهارنظر درباره آخرین تحقیق ، اظهار داشت: "در طول دوره جشن ، صدها میلیون نفر از مردم هدایای فناوری دریافت می کنند یا از وسایل خود برای خرید آنها استفاده می کنند. حداقل چیزی که باید انتظار داشته باشند این است که داده های آنها ایمن باشد و در نبود جایگزینی برای رمزهای عبور ، ارائه راهنمایی های مداوم و آگاهانه در تلاش برای امنیت بهتر است.

"آنچه که این مطالعه نشان می دهد این است که برخی از کنتورهای موجود رمز عبور را به عنوان یک خطر بالقوه پرچم گذاری می کنند ، در حالی که برخی دیگر آن را قابل قبول می دانند. آگاهی و آموزش امنیتی به اندازه کافی سخت است ، بدون اینکه فرصت را با ارائه اطلاعات گمراه کننده که کاربران را به اشتباه سوق می دهد هدر دهد. با یک احساس غلط از امنیت. "

در این تحقیق 16 گذرواژه در برابر مترهای مختلف آزمایش شده است که 10 تای آنها در بین رایج ترین رمزهای عبور جهان (شامل "رمز عبور" و "123456") قرار گرفته اند.

از میان 10 گذرواژه صریح ضعیف ، تنها پنج مورد از آنها به طور هماهنگ در کل مترهای رمز ثبت شده اند ، در حالی که 'رمز عبور 1!' بسیار بهتر از آنچه انجام می داد انجام می داد و حتی با سه متر به شدت امتیاز می گرفت.

با این حال ، یکی از یافته های مثبت این بود که یک رمزعبور ایجاد شده از مرورگر به طور مداوم رتبه بندی می شود ، بدین معنی که کاربران می توانند به ظاهر به این ویژگی ها اعتماد کنند تا یک کار خوب انجام دهند.

پروفسور فرل با نوشتن نتیجه گیری این مطالعه افزود: "مترهای رمز عبور خود ایده خوبی نیستند ، اما شما به وضوح باید از آن استفاده کنید یا از راه درست استفاده کنید. همچنین لازم به یادآوری است که فارغ از نحوه برخورد کنتورها با آنها ، بسیاری از سیستم ها و سایتها هنوز رمزهای ضعف را در عمل قبول می کنند و بدون ارائه مشاوره یا بازخورد در مورد چگونگی انتخاب بهتر ، به کاربران پیشنهاد می دهند.

"در حالی که تمام توجهات به تمرکز بر جایگزینی رمزهای عبور متمرکز است ، واقعیت این است که ما همچنان تلاش می کنیم تا از آنها استفاده کنیم با تلاش کم و یا هیچ تلاشی برای حمایت از کاربران در انجام این کار صحیح. مترهای قابل اعتماد رمز عبور می توانند نقش ارزنده ای داشته باشند اما گمراه کننده هستند. متر با منافع امنیت کار می کند و می تواند به سادگی مزیت بیشتری به مهاجمان بدهد. "

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

تیمی از محققان دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس و انستیتوی فناوری کالیفرنیا از طریق آزمایش دریافتند که انسان ها هنگام برقراری ارتباط با آنچه انجام می دهند بیشتر به روبات ها اعتماد دارند. این گروه در مقاله خود که در ژورنال Science Advances منتشر شده است ، برنامه نویسی یک روبات را شرح می دهد تا آنچه را که به روش های مختلف انجام می داد را گزارش کند و سپس آن را در عمل به داوطلبان نشان داد.


از آنجا که روبات ها پیشرفته تر می شوند ، انتظار می رود که اینها رایج تر شوند - ممکن است روزانه با یک یا تعداد بیشتری از آنها تعامل برقرار کنیم. چنین سناریویی باعث ناراحتی برخی افراد می شود - فکر تعامل یا کار با یک ماشین که نه تنها تکالیف خاصی را انجام می دهد بلکه این کار را با روش های به ظاهر هوشمند انجام می دهد ، ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد. دانشمندان یک راه برای کاهش اضطراب افراد هنگام کار با روباتها پیشنهاد کرده اند این است که روبات ها توضیح دهند که چه کاری انجام می دهند.

در این تلاش جدید ، محققان خاطرنشان کردند که بیشتر کارهایی که با روبات ها انجام می شود ، بر انجام یک کار متمرکز است. کمکهای زیادی برای ارتقاء هماهنگی بین روبات ها و انسان ها انجام می شود. محققان برای اینکه بدانند داشتن روبات به سادگی توضیح می دهد که چه کاری انجام می دهد ، اضطراب در انسان را کاهش می دهد ، محققان به یک روبات آموزش دادند تا یک کلاه دارویی را باز کند و آنچه را که انجام می داد در هنگام انجام وظیفه خود به سه روش مختلف توضیح دهد.

نوع اول توضیح ، نمادین یا مکانیکی نامیده می شد و شامل داشتن روبات در صفحه ویدیویی هر یک از عملکردهای انجام شده به عنوان بخشی از یکسری اقدامات ، به عنوان مثال درک ، فشار یا پیچاندن است. نوع دوم توضیحات haptic یا کاربردی نامیده می شد. این شامل نمایش عملکرد کلی است که به عنوان یک روبات انجام می شد در هر مرحله از یک کار مانند نزدیک شدن ، فشار دادن ، پیچاندن یا کشیدن انجام می شد. داوطلبانی که ربات را در حین کار تماشا می کردند ، همچنین به یک پیامک ساده نشان داده شده بودند که توصیف می کند چه روبی قرار است انجام دهد.

توضیحات ایجاد شده توسط برنامه ریز نمادین (پانل های فوق) و مدل هاپتیک (پانل های پایین). اعتبار: ادموندس و دیگران ، علمی. ربات 4، eaay4663 (2019)
محققان سپس از 150 داوطلب خواستند که در هنگام باز کردن روبات بطری دارویی به همراه توضیحات همراه ، از تماشاگران مراقبت کنند. محققان گزارش می دهند که داوطلبان بالاترین رتبه اعتماد را در هنگام توضیح توضیحات هذیان و نمادین به آنها داده اند. کمترین رتبه بندی مربوط به کسانی است که فقط پیام متنی را مشاهده کرده اند. این محققان به آزمایش خود نشان داد که انسان به احتمال زیاد به یک ربات اعتماد اگر آنها اطلاعات کافی در مورد آنچه که داده می شود ربات در حال انجام است. آنها می گویند قدم بعدی این است که به روبات ها آموزش دهیم که چرا آنها عملی را انجام می دهند.

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

دستیابی به کنترل صریح

دستیابی به کنترل صریح

طرح های کنترل تراکم سنتی به ضرر بسته ها یا اطلاعات مربوط به یک بیت "احتقان" در بسته های اینترنتی برای استنباط احتقان و کند کردن متکی هستند. روتر ، مانند ایستگاه پایه ، کمی برای هشدار دادن به فرستنده (مثلاً یک سرور ویدیویی) علامت می زند که بسته های داده ارسال شده آن در صف طولانی است و سیگنال احتقان را نشان می دهد. در پاسخ ، فرستنده سپس با ارسال بسته های کمتری نرخ خود را کاهش می دهد. اگر فرستنده قبل از رسیدن به گیرنده ، الگوی بسته های رها شده را تشخیص دهد ، میزان آن را نیز کاهش می دهد.

محققان در تلاش برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد پیوندهای تنگنا در مسیر شبکه ، طرحهای "صریح" را ارائه داده اند که شامل چندین بیت در بسته هایی است که نرخ فعلی را مشخص می کنند. اما این رویکرد به معنای تغییر کامل شیوه ارسال داده به اینترنت است و استقرار آن غیرممکن بوده است.

علیزاده می گوید: "این یک کار بلند است." "برای ارسال بسته های داده ها باید تغییراتی تهاجمی در پروتکل استاندارد اینترنت (IP) ایجاد کنید. شما باید کلیه احزاب اینترنت ، اپراتورهای شبکه تلفن همراه ، ISP ها و برج های سلولی را متقاعد کنید تا نحوه ارسال و دریافت داده ها را تغییر دهند. این بسته نمی شود. "

با استفاده از ABC ، ​​محققان هنوز از بیت منفرد موجود در هر بسته داده استفاده می کنند ، اما این کار را به گونه ای انجام می دهند که بیت ها ، که در چندین بسته داده جمع می شوند ، می توانند اطلاعات نرخ واقعی در زمان واقعی را برای فرستندگان فراهم کنند. این طرح هر بسته داده را در یک حلقه سفر دور ، از فرستنده تا ایستگاه پایه تا گیرنده دنبال می کند. ایستگاه پایه بر اساس پهنای باند شبکه فعلی ، مقدار کمی در هر بسته را با "سرعت" یا "ترمز" علامت گذاری می کند. هنگام دریافت بسته ، مقدار مشخص شده به فرستنده می گوید بسته های "در پرواز" - بسته های ارسال شده اما دریافت نشده - را که می تواند در شبکه باشد ، افزایش یا کاهش دهد.

اگر یک دستور شتاب را دریافت کند ، به این معنی است که بسته ساخته شده در زمان مناسب و شبکه دارای ظرفیت یدکی است. فرستنده سپس دو بسته را ارسال می کند: یکی برای جایگزینی بسته ای که دریافت شده است و دیگری برای استفاده از ظرفیت یدکی. هنگامی که به ترمز گفته شد ، فرستنده بسته های پرواز خود را با یک بار کاهش می دهد - به این معنی که بسته ای را که دریافت کرده است جایگزین نمی کند.

در تمام بسته های شبکه استفاده می شود ، که یک بیت از اطلاعات به یک ابزار بازخورد قدرتمند تبدیل می شود که میزان ارسال آنها را با دقت بالا به ارسال کنندگان می گوید. در چند صد میلی ثانیه ، می تواند نرخ فرستنده را بین صفر و دو برابر کند. علیزاده می گوید: "فکر می کنید یک بیت اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار ندهد." "اما ، با جمع آوری بازخورد های یک بیتی در یک جریان از بسته ها ، می توانیم اثر مشابه سیگنال چند بیتی را بدست آوریم."

ماندن یک قدم جلوتر

در هسته ABC الگوریتمی است که پیش بینی می کند نرخ جمع ارسال کنندگان یک سفر دور قبل را برای محاسبه بهتر بازخورد شتاب / ترمز انجام دهد.

ایده این است که یک ایستگاه پایه مجهز به ABC می داند که چگونه فرستنده ها رفتار خواهند کرد - حفظ ، افزایش یا کاهش بسته های خود در پرواز - بر اساس چگونگی مشخص کردن بسته ای که برای گیرنده می فرستد. لحظه ای که ایستگاه پایه بسته ای را ارسال می کند ، می داند که تعداد بسته های دریافتی را دقیقاً در یک دور رفت و برگشت در آینده دریافت می کند. از این اطلاعات برای علامت گذاری بسته ها برای مطابقت دقیق تر نرخ فرستنده با ظرفیت شبکه فعلی استفاده می کند.

در شبیه سازی شبکه های سلولی ، در مقایسه با برنامه های کنترل احتقان سنتی ، ABC حدود 30 تا 40 درصد توان بیشتر را برای تقریباً همان تاخیرها به دست می آورد. از طرف دیگر ، می تواند با حفظ همان توان عملیاتی که در طرح های سنتی وجود دارد ، تاخیرها را حدود 200 تا 400 درصد کاهش دهد. ABC در مقایسه با برنامه های صریح موجود که برای پیوندهای مختلف با زمان طراحی نشده اند ، میزان تأخیرها را برای همان توان کاهش می دهد. گویان می گوید: "اساساً ، برنامه های موجود دارای توان کم و تأخیر کم ، یا توان زیاد و تأخیرهای زیاد هستند ، در حالی که ABC با تأخیرهای کم به توان بالا می رسد."

در مرحله بعد ، محققان در تلاشند تا ببینند که آیا برنامه ها و سرویس های وب می توانند از ABC برای کنترل بهتر کیفیت محتوا استفاده کنند. به عنوان مثال ، "ارائه دهنده محتوای ویدیو می تواند از اطلاعات ABC در مورد احتقان و نرخ داده ها استفاده کند تا وضوح تصویر جریان ویدئویی را هوشمندانه تر انتخاب کند." "اگر از ظرفیت کافی برخوردار نباشد ، سرور ویدیو می تواند وضوح تصویر را به طور موقت پایین بیاورد ، بنابراین ویدیو بدون یخ زدن با بالاترین کیفیت ممکن پخش می کند."

http://nybookmark.com/story6682602/پمپ-وکیوم

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

محققان MIT یک طرح کنترل تراکم را برای شبکه های بی سیم طراحی کرده اند که می تواند به کاهش زمان تاخیر و افزایش کیفیت جریان فیلم ، چت تصویری ، بازی های موبایل و سایر خدمات وب کمک کند.


برای اجرای صحیح و سریع سرویس های وب ، طرح های کنترل تراکم اطلاعات مربوط به ظرفیت پهنای باند شبکه و احتقان را بر اساس بازخورد از روترهای شبکه ، که در بسته های داده رمزگذاری شده استنباط می کنند. این اطلاعات تعیین می کند که چگونه سریع بسته های داده از طریق شبکه ارسال می شوند.

تصمیم گیری در مورد نرخ ارسال خوب می تواند یک عمل متعادل سخت باشد. فرستنده ها نمی خواهند بیش از حد محافظه کار باشند: اگر ظرفیت شبکه دائماً متفاوت باشد ، مثلاً دو مگابایت در ثانیه تا 500 کیلوبایت در ثانیه ، ارسال کننده همیشه می تواند ترافیک را با کمترین نرخ ارسال کند. اما پس از آن ، به عنوان مثال ، فیلم Netflix شما بی کیفیت و بی کیفیت خواهد بود. از طرف دیگر ، اگر فرستنده مرتباً نرخ بالایی را حفظ کند ، حتی اگر ظرفیت شبکه کم شود ، می تواند شبکه را تحت الشعاع خود قرار دهد و یک صف عظیم از بسته های داده را که منتظر تحویل هستند ، ایجاد کند. بسته های موجود در صف می توانند تاخیر شبکه را افزایش دهند ، به عنوان مثال ، تماس Skype شما برای یخ زدن را باعث می شود.

در شبکه های بی سیم ، که دارای "پیوندهای متغیر با زمان" هستند ، با تغییر سریع و غیرقابل پیش بینی ظرفیت ، همه چیز پیچیده تر می شود. بسته به عوامل مختلفی از جمله تعداد کاربران شبکه ، مکانهای برج سلولی و حتی ساختمانهای اطراف آن ، ظرفیتها در کسری از ثانیه می توانند دو برابر یا به صفر برسند. محققان در مقاله ای در سمپوزیوم USENIX در مورد طراحی و پیاده سازی سیستم های شبکه ، "کنترل شتاب-ترمز" (ABC) را ارائه دادند ، یک طرح ساده که در حدود 50 درصد توان بالاتر و تقریبا نیمی از تاخیر شبکه را با لینکهای متفاوت ارائه می دهد. .

این طرح به یک الگوریتم جدید متکی است که روترها را قادر می سازد صریحاً ارتباط دهند که چه تعداد از بسته های داده باید از طریق یک شبکه جریان پیدا کنند تا از ازدحام جلوگیری کنند اما از شبکه به طور کامل استفاده کنند. این امر می تواند با دفع مجدد یک بیت واحد که قبلاً در بسته های اینترنتی موجود است ، اطلاعات مفصلی از تنگناها - مانند بسته هایی را که بین برج های سلول و فرستنده ها قرار گرفته است - فراهم کند. محققان در حال مذاکره با اپراتورهای شبکه تلفن همراه برای آزمایش این طرح هستند.

"در شبکه های تلفن همراه ، کسری از ظرفیت داده های شما به سرعت تغییر می کند ، باعث تاخیر در خدمات شما می شود. طرح های سنتی برای انطباق با آن تغییرات بسیار کند هستند" ، می گوید: نویسنده اول پراتیش گویان ، دانشجوی فارغ التحصیل CSAIL. "ABC با استفاده از یک بیت داده واحد ، بازخورد مفصلی درباره آن تغییرات ، اعم از بالا یا پایین ، ارائه می دهد."


 
Anup Agarwal ، دانشجوی فارغ التحصیل دانشگاه کارنگی ملون ، در حال پیوستن به مقاله وفادار است. راوی نتراوالی ، هم اکنون استادیار علوم کامپیوتر در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس. محمد علیزاده ، استادیار گروه مهندسی برق (MITS) و CSAIL؛ و هاری بلوارکریشنان ، استاد فوجیتسو در EECS. نویسندگان همه عضو گروه شبکه ها و سیستم های موبایل در CSAIL بوده اند.

http://bookmarkshq.com/story7404769/پمپ-وکیوم

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

برخی از برنامه ها هنگام حضور آنلاین در اینترنت برجسته می شوند و سپس آن اطلاعات را با پیروان خود به اشتراک می گذارند. هنگامی که یک کاربر به وب سایت یا برنامه ای که از شاخص های وضعیت آنلاین استفاده می کند ، وارد می شود ، کمی نقطه سبز (یا نارنجی یا آبی) ظاهر می شود تا به هواداران خود هشدار دهد که در حال حاضر آنلاین هستند.


محققان دانشگاه واشنگتن می خواستند بدانند که آیا مردم تشخیص می دهند که این اطلاعات را به اشتراک می گذارند و آیا این شاخص ها چگونگی رفتار آنلاین افراد را تغییر می دهند یا نه.

پس از بررسی کاربران تلفن های هوشمند ، این تیم دریافتند که بسیاری از افراد شاخص های وضعیت آنلاین را اشتباه درک می کنند اما هنوز هم رفتار خود را با دقت شکل می دهند تا نحوه نمایش آنها را به دیگران نشان دهند. بیش از نیمی از شرکت کنندگان گزارش دادند که مشکوک بوده اند که کسی وضعیت آنها را مشاهده کرده است. در همین حال ، بیش از نیمی از ورود به یک برنامه فقط برای بررسی وضعیت شخص دیگر خبر دادند. و 43٪ از شرکت کنندگان در مورد تغییر تنظیمات یا رفتار خود گفتگو کردند زیرا آنها در تلاش بودند تا از یک شخص خاص جلوگیری کنند.

این نتایج در مجموعه مقالات کنفرانس 2020 ACM CHI در مورد عوامل انسانی در سیستم های محاسباتی منتشر می شود .

الکسیس هینکر ، نویسنده ارشد ، دانشکده اطلاعات UW ، گفت: "شاخص های وضعیت آنلاین مکانیزم غیرمعمول برای پخش اطلاعات در مورد خودتان به افراد دیگر است." "وقتی افراد اطلاعات را با ارسال مطلب یا دلخواه خود به اشتراک می گذارند ، کاربر کنترل پخش می کند. اما شاخص های وضعیت آنلاین اطلاعات را بدون در نظر گرفتن صریح صریح کاربر به اشتراک می گذارند. زندگی اجتماعی مردم کاملاً آنلاین ، نقش شاخص های وضعیت آنلاین چیست؟ "

محققان گفتند ، مردم باید از همه آنچه درمورد خودشان به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند آگاه باشند.

کامیل کاب ، نویسنده اصلی ، پژوهشگر فوق دکترا در دانشگاه کارنگی ملون که این تحقیق را به عنوان دانشجوی دکترا UW در پل جی انجام داده است ، گفت: "تمرین خوب امنیت آنلاین و حفظ حریم خصوصی فقط برای محافظت از خود در برابر دشمنان فنی ماهر نیست." دانشکده علوم و مهندسی کامپیوتر آلن. "این همچنین شامل فکر کردن در مورد چگونگی حضور آنلاین شما به شما امکان می دهد تا هویت مورد نظر خود را مدیریت کنید و روابط بین فردی خود را مدیریت کنید. ابزاری برای محافظت از شما در برابر بدافزارها وجود دارد ، اما شما واقعاً نمی توانید چیزی را بارگیری کنید تا شما را از قوانین داخلی محافظت کند. ""

http://hindibookmark.com/story7419864/پمپ-وکیوم

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

طبق گفته تیمی از محققان پنسیلوانیا ، مشاوره از متخصصان هوش مصنوعی (AI) ممکن است به همان اندازه از طرف متخصصان انسانی تأثیرگذار باشد. با این حال ، هر دو حامل اخبار انسانی و روباتیک ممکن است دریابند که وقتی نظرات منفی آنها بر خلاف جمع مثبت باشد ، تأثیر خود را از دست می دهند.


در یک مطالعه ، محققان دریافتند که وقتی متخصصان هوش مصنوعی توصیه می کنند کدام عکس باید به نمایه تجارت آنلاین خود اضافه کند ، دستگاههایی که توصیه هایی را ارائه می دهند - یا متخصصان هوش مصنوعی - به همان اندازه تأثیرگذار هستند. با این حال ، هر دو هوش مصنوعی و کارشناسان انسانی در صورت منفی بودن نظرات و مخالفت با افکار عمومی در بین سایر کاربران ، نتوانستند نظرات خود را به بودجه بدهند ، گفت: S. Shyam Sundar ، جیمز پی جیمیرو استاد جلوه های رسانه ای در کالج ارتباطات دونالد پی بلزیاریو و همکاران. - مدیر آزمایشگاه تحقیقات اثر رسانه.

ساندر ، که همچنین عضو موسسه محاسبات و داده های پن ایالت است (ICDS) ، گفت که این یافته ها ممکن است نشان دهد که مواقعی وجود دارد که نظر جمعیت - که آن را به عنوان اثر باند نیز می نامند - می تواند نظر کارشناسان را از بین ببرد. آنها هوش مصنوعی یا انسانی هستند. وی افزود: هر دو متخصص هوش مصنوعی و انسانی با ارزیابی مثبت روی تصویر پروفایل تجاری توانستند بر ارزیابی شخصی کاربران از عکس تأثیر بگذارند. اما اگر کارشناسان عکس را دوست ندارند و جمعیت ارزیابی مثبتی از آن ارائه می دهند ، نفوذ کارشناسان کاهش می یابد.

از آنجا که مردم به طور فزاینده ای از رسانه های اجتماعی برای جستجوی بازخورد استفاده می کنند ، به گفته جینپینگ وانگ ، کاندیدای دکترا در ارتباطات جمعی و اولین نویسنده این مطالعه ، نشانه هایی که می توانند نظرات کارشناسی و تأثیر باند را نشان دهند ممکن است عوامل مهمی در تأثیرگذاری بر تصمیمات باشند.

وانگ گفت: "امروزه ، ما قبل از تصمیم گیری ، اغلب به عقاید افراد دیگر - مانند همسالان و متخصصان " ، به سیستم عامل های آنلاین روی می آوریم. " "به عنوان مثال ، ممکن است وقتی می خواهیم بدانیم که چه فیلم هایی را تماشا کنیم ، یا چه عکسهایی را برای آپلود در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به سمت آن منابع بیاوریم."

متخصصان هوش مصنوعی غالباً ارزان تر از متخصصان علوم انسانی هستند و همچنین می توانند 24 ساعت شبانه روز کار کنند ، که ، وانگ پیشنهاد می کند ، ممکن است باعث جذابیت آنها در مشاغل آنلاین شود.

محققان همچنین دریافتند که وضعیت گروه AI - در این مورد ، منشأ ملی تعیین شده است - به نظر نمی رسد که شخص در پذیرش توصی آن تأثیر بگذارد. با این حال ، در متخصصان انسانی ، یک متخصص از منشأ ملی مشابه که ارزشیابی منفی از یک عکس را ارائه داده است ، تأثیرگذارتر از یک متخصص انسانی از یک کشور ناشناخته است که رتبه منفی مشابهی از یک عکس ارائه داده است.

در حالی که یافته هایی که وضعیت گروه را نشان می دهد ممکن است بر اینکه شخص از قضاوت کارشناسان هوش مصنوعی به عنوان خبر خوب به نظر نمی رسد ، تأثیر بگذارد ، اما ساندار اظهار می دارد که ممکن است همان تعصبات فرهنگی همچنان در یک متخصص هوش مصنوعی کار کند ، اما می تواند در برنامه نویسی و آموزش پنهان شود. داده ها.

ساندار گفت: "این هم خوب و هم بد است زیرا همه چیز به آنچه شما از AI استفاده می کنید بستگی دارد." "اگرچه خوب است که به توانایی هوش مصنوعی در عبور از تعصبات فرهنگی ایمان داشته باشید ، باید در نظر داشته باشیم که اگر AI را بر روی تصاویر از یک فرهنگ آموزش دهید ، می توانند توصیه هایی گمراه کننده در مورد تصاویر برای استفاده در سایر زمینه های فرهنگی ارائه دهند."

محققان ، که یافته های خود را در شماره آینده رایانه ها در رفتار انسانی گزارش می دهند ، 353 نفر را از طریق یک سرویس شلوغی آنلاین برای شرکت در این مطالعه استخدام کردند. شرکت کنندگان به طور تصادفی برای مشاهده تصویر از یک وب سایت که به کاربران توصیه هایی برای عکس های نمایه تجاری خود ارائه می داد ، انتخاب شدند. همچنین به شرکت کنندگان گفته شد که این وب سایت علاوه بر رده بندی های متخصص ، به بازخورد سایر کاربران سکو نیز اجازه می دهد. این تصاویر نشانگر شرایط مختلفی است که توسط محققان مورد بررسی قرار گرفته است ، از جمله اینکه رأی دهندگان خبره انسانی بوده یا هوش مصنوعی ، بازخورد آنها مثبت یا منفی بوده و آیا منبع نشانه گیری از هویت ملی مشابه ، متفاوت یا ناشناخته ملی ناشی شده است.

  • writer writer