writer19

کلمات کلیدی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم خلاء در فرآیند خشک کردن انجماد

پمپ وکیوم آبی

دریچه های پروانه ای سه گانه چیست؟

توضیح دریچه های پروانه ای سه گانه

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای رسانه های تهاجمی

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای کاربردهای شدید

یادگیری دیجیتال با ابزارها

گیف های های مشهور آنها دقیقاً مثل ما هستند

یک چالش نوآوری برای حفظ رسانه های متنوع

مراکز داده از هر زمان دیگری انرژی بیشتری دارند

چه در سیستم عامل کروم جدید است

کنترل های جدید موسیقی

دور بندهای چوبی

انواع درها ضخامت دار

قرار دادن ورقه های آلومینیوم

فضای لازم برای استقرار ورقه های شیاری

تأثیر بادهای شدید بر سقفهای ورقه ای در مناطق بادگیر

اقتدار ناشی از دانش مهارت

اعتقاد ما به کشش رقابتی

نجیره تصمیمات بر گسترش حرفه‌های تخصصی

بیشتر مدیران ارشد حتی در شرایط فشار

روش قدرتی-رفتاری

8 واحد تفاوت عدد اکتان

بنزین ایران استاندارد نیست

مقایسه قیمت و کیفیت بنزین در ایران و جهان

آلایندگی دی‌اکسید‌کربن و گازهای خطرناک

فرآوری و بهسوزی

آلکیلاسیون

هیدروکراکینگ

  • ۰
  • ۰

طبق گفته تیمی از محققان پنسیلوانیا ، مشاوره از متخصصان هوش مصنوعی (AI) ممکن است به همان اندازه از طرف متخصصان انسانی تأثیرگذار باشد. با این حال ، هر دو حامل اخبار انسانی و روباتیک ممکن است دریابند که وقتی نظرات منفی آنها بر خلاف جمع مثبت باشد ، تأثیر خود را از دست می دهند.


در یک مطالعه ، محققان دریافتند که وقتی متخصصان هوش مصنوعی توصیه می کنند کدام عکس باید به نمایه تجارت آنلاین خود اضافه کند ، دستگاههایی که توصیه هایی را ارائه می دهند - یا متخصصان هوش مصنوعی - به همان اندازه تأثیرگذار هستند. با این حال ، هر دو هوش مصنوعی و کارشناسان انسانی در صورت منفی بودن نظرات و مخالفت با افکار عمومی در بین سایر کاربران ، نتوانستند نظرات خود را به بودجه بدهند ، گفت: S. Shyam Sundar ، جیمز پی جیمیرو استاد جلوه های رسانه ای در کالج ارتباطات دونالد پی بلزیاریو و همکاران. - مدیر آزمایشگاه تحقیقات اثر رسانه.

ساندر ، که همچنین عضو موسسه محاسبات و داده های پن ایالت است (ICDS) ، گفت که این یافته ها ممکن است نشان دهد که مواقعی وجود دارد که نظر جمعیت - که آن را به عنوان اثر باند نیز می نامند - می تواند نظر کارشناسان را از بین ببرد. آنها هوش مصنوعی یا انسانی هستند. وی افزود: هر دو متخصص هوش مصنوعی و انسانی با ارزیابی مثبت روی تصویر پروفایل تجاری توانستند بر ارزیابی شخصی کاربران از عکس تأثیر بگذارند. اما اگر کارشناسان عکس را دوست ندارند و جمعیت ارزیابی مثبتی از آن ارائه می دهند ، نفوذ کارشناسان کاهش می یابد.

از آنجا که مردم به طور فزاینده ای از رسانه های اجتماعی برای جستجوی بازخورد استفاده می کنند ، به گفته جینپینگ وانگ ، کاندیدای دکترا در ارتباطات جمعی و اولین نویسنده این مطالعه ، نشانه هایی که می توانند نظرات کارشناسی و تأثیر باند را نشان دهند ممکن است عوامل مهمی در تأثیرگذاری بر تصمیمات باشند.

وانگ گفت: "امروزه ، ما قبل از تصمیم گیری ، اغلب به عقاید افراد دیگر - مانند همسالان و متخصصان " ، به سیستم عامل های آنلاین روی می آوریم. " "به عنوان مثال ، ممکن است وقتی می خواهیم بدانیم که چه فیلم هایی را تماشا کنیم ، یا چه عکسهایی را برای آپلود در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به سمت آن منابع بیاوریم."

متخصصان هوش مصنوعی غالباً ارزان تر از متخصصان علوم انسانی هستند و همچنین می توانند 24 ساعت شبانه روز کار کنند ، که ، وانگ پیشنهاد می کند ، ممکن است باعث جذابیت آنها در مشاغل آنلاین شود.

محققان همچنین دریافتند که وضعیت گروه AI - در این مورد ، منشأ ملی تعیین شده است - به نظر نمی رسد که شخص در پذیرش توصی آن تأثیر بگذارد. با این حال ، در متخصصان انسانی ، یک متخصص از منشأ ملی مشابه که ارزشیابی منفی از یک عکس را ارائه داده است ، تأثیرگذارتر از یک متخصص انسانی از یک کشور ناشناخته است که رتبه منفی مشابهی از یک عکس ارائه داده است.

در حالی که یافته هایی که وضعیت گروه را نشان می دهد ممکن است بر اینکه شخص از قضاوت کارشناسان هوش مصنوعی به عنوان خبر خوب به نظر نمی رسد ، تأثیر بگذارد ، اما ساندار اظهار می دارد که ممکن است همان تعصبات فرهنگی همچنان در یک متخصص هوش مصنوعی کار کند ، اما می تواند در برنامه نویسی و آموزش پنهان شود. داده ها.

ساندار گفت: "این هم خوب و هم بد است زیرا همه چیز به آنچه شما از AI استفاده می کنید بستگی دارد." "اگرچه خوب است که به توانایی هوش مصنوعی در عبور از تعصبات فرهنگی ایمان داشته باشید ، باید در نظر داشته باشیم که اگر AI را بر روی تصاویر از یک فرهنگ آموزش دهید ، می توانند توصیه هایی گمراه کننده در مورد تصاویر برای استفاده در سایر زمینه های فرهنگی ارائه دهند."

محققان ، که یافته های خود را در شماره آینده رایانه ها در رفتار انسانی گزارش می دهند ، 353 نفر را از طریق یک سرویس شلوغی آنلاین برای شرکت در این مطالعه استخدام کردند. شرکت کنندگان به طور تصادفی برای مشاهده تصویر از یک وب سایت که به کاربران توصیه هایی برای عکس های نمایه تجاری خود ارائه می داد ، انتخاب شدند. همچنین به شرکت کنندگان گفته شد که این وب سایت علاوه بر رده بندی های متخصص ، به بازخورد سایر کاربران سکو نیز اجازه می دهد. این تصاویر نشانگر شرایط مختلفی است که توسط محققان مورد بررسی قرار گرفته است ، از جمله اینکه رأی دهندگان خبره انسانی بوده یا هوش مصنوعی ، بازخورد آنها مثبت یا منفی بوده و آیا منبع نشانه گیری از هویت ملی مشابه ، متفاوت یا ناشناخته ملی ناشی شده است.

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • writer writer

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی