writer19

کلمات کلیدی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم خلاء در فرآیند خشک کردن انجماد

پمپ وکیوم آبی

دریچه های پروانه ای سه گانه چیست؟

توضیح دریچه های پروانه ای سه گانه

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای رسانه های تهاجمی

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای کاربردهای شدید

یادگیری دیجیتال با ابزارها

گیف های های مشهور آنها دقیقاً مثل ما هستند

یک چالش نوآوری برای حفظ رسانه های متنوع

مراکز داده از هر زمان دیگری انرژی بیشتری دارند

چه در سیستم عامل کروم جدید است

کنترل های جدید موسیقی

دور بندهای چوبی

انواع درها ضخامت دار

قرار دادن ورقه های آلومینیوم

فضای لازم برای استقرار ورقه های شیاری

تأثیر بادهای شدید بر سقفهای ورقه ای در مناطق بادگیر

اقتدار ناشی از دانش مهارت

اعتقاد ما به کشش رقابتی

نجیره تصمیمات بر گسترش حرفه‌های تخصصی

بیشتر مدیران ارشد حتی در شرایط فشار

روش قدرتی-رفتاری

8 واحد تفاوت عدد اکتان

بنزین ایران استاندارد نیست

مقایسه قیمت و کیفیت بنزین در ایران و جهان

آلایندگی دی‌اکسید‌کربن و گازهای خطرناک

فرآوری و بهسوزی

آلکیلاسیون

هیدروکراکینگ

  • ۰
  • ۰

11 طرح های آینده نگر که ممکن است به زودی به واقعیت تبدیل شوند
از این پس هواپیماها 20 ، 50 یا حتی 100 سال به چه شکل خواهد بود؟ در حالی که ممکن است ما باید منتظر دیدن آنها در واقعیت باشیم ، در اینجا چند هواپیمای آینده نگر بسیار جالب وجود دارد که در آینده ای نه چندان دور فقط ممکن است یک هنجار باشد.

ارتباط: 15 اتومبیل آینده ما نمی توانیم منتظر دیدن این جاده باشیم

چه هواپیماهای آینده نگر هستند که به زودی می توانند یک واقعیت باشند؟
بنابراین ، بدون آزار و اذیت بیشتر ، در اینجا چند نمونه از هواپیماهای طراحی آینده نگر وجود دارد که به زودی می توانند یک واقعیت باشند. این لیست به دور از جامع نیست و به ترتیب خاصی نیست.

1. آیا ایرباس "MAVERIC" را دیده اید؟
هواپیمای مدل Airbus برای اعتبارسنجی و آزمایش آزمایشات نوآورانه قوی یا MAVERIC به طور خلاصه ، یک نمونه شگفت انگیز از هواپیماهای آینده نگر است که به زودی می تواند با ما همراه باشد. این هواپیما که اساساً از یک بال بزرگ و بدون بدنه تشکیل شده است ، واقعاً مانند آینده ای از آینده دور به نظر می رسد.

این "طراحی بال مخلوط" قمار Airbus برای آینده هواپیماهای تجاری است. به گفته ایرباس ، این هواپیما در سنگاپور Airshow 2020 رونمایی شد و شکل جالب آن باید پتانسیل کاهش مصرف سوخت را داشته باشد.

موتورهای هواپیما نیز جایی نیستند که انتظار دارید آنها را پیدا کنید. به جای اینکه در زیر بال ، چاه بال نصب شوند ، در قسمت بالای کاردستی به استابلایزرهای عقب متصل می شوند. طبق گفته ایرباس ، این طرح باید در مقایسه با سایر طرح های هواپیما ، میزان مصرف سوخت را 20٪ کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: پمپ خلاء پیمایش خشک در صنعت بازیافت نفت و گاز

همچنین باید جریان هوای نرم تری نسبت به هواپیما ایجاد شود.

2. این مفهوم بوئینگ خرپا که واقعاً شبیه آینده است
یکی دیگر از طراحی هواپیماهای آینده نگر ، بوئینگ Transonic Truss-Braced Wing (TTBW) است. در حالی که بیشتر طراحی هواپیما چیزی نیست که شما انتظار داشته باشید ، اما دارای مهاربندی جدید برای بال های خود است.

به گفته طراحان این ویژگی ، این ویژگی باید به هواپیما اجازه دهد که سریعتر و سریعتر از سایر مفاهیم بالهای بدون سیم خرپا پرواز کند.

"تنظیمات جدید به گونه ای طراحی شده است که در هنگام پرواز با ماخ 0.80 ، راندمان آیرودینامیکی بی سابقه ای داشته باشد ، که مطابق با سرعت بسیاری از هواپیماهای مسافربری امروزی است.

از انتهای تا انتها ، بالهای تاشو 170 فوت (51.9 متر) اندازه می گیرند. طول بال بال با وجود خرپایی امکان پذیر است ، که طول طولانی بال فوق العاده نازک را پشتیبانی می کند. "- بوئینگ.

3. صفر مطمئناً هواپیمایی از آینده است
این هواپیمای بعدی مطمئناً به نظر می رسد مانند یک هواپیمای آینده نگر است. این هواپیما با نام Hero Zero Emission Airplane ساخته شده است که توسط جو دوست ساخته شده است و لقب آن "تسلا آسمان" است.

این هواپیما جدا از طراحی جالب توجه خود ، یک هواپیمای الکتریکی با انتشار صفر است ، از این رو نام آن در نظر گرفته شده است. در حالی که در حال حاضر فقط یک هواپیمای کانسپت هستیم ، این می تواند نوعی هواپیما باشد که همه ما می توانیم در آینده ای نه چندان دور به آن سفر کنیم.

در حال حاضر ، این کانسپت استفاده از باتری ها و ژنراتورهای برقی را برای تأمین انرژی همه چیز در هواپیما ، از جمله سه فروند موتور سواری عقب ، پیش بینی می کند.

4- با هواپیمای "Flying-V" آینده آشنا شوید
یک هواپیمای بسیار آینده نگر دیگر به اصطلاح "پرواز-پرواز" است. این هواپیمای مفهومی توسط KLM ساخته شده است و جالب اینکه طراحان آن نشستن مسافران را در بال های خود پیش بینی می کنند.

این که آیا این طراحی توسط Jetliners از Fallout 4 الهام گرفته شده است یا نه ، حدس کسی است ، اما مطمئناً این یک مفهوم طراحی خلاقانه است. درست مانند Airbus 'MAVERIC ، این راه اندازی باید به میزان قابل توجهی مصرف سوخت را در مسافت های طولانی تر کاهش دهد.

این امر به این دلیل است که هم وزن کلی کارگردانی را کاهش می دهد و هم آیرودینامیک را بهبود می بخشد.

  • ۹۹/۰۱/۲۰
  • writer writer

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی