writer19

کلمات کلیدی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم خلاء در فرآیند خشک کردن انجماد

پمپ وکیوم آبی

دریچه های پروانه ای سه گانه چیست؟

توضیح دریچه های پروانه ای سه گانه

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای رسانه های تهاجمی

شیرهای پروانه ای با کارایی بالا برای کاربردهای شدید

یادگیری دیجیتال با ابزارها

گیف های های مشهور آنها دقیقاً مثل ما هستند

یک چالش نوآوری برای حفظ رسانه های متنوع

مراکز داده از هر زمان دیگری انرژی بیشتری دارند

چه در سیستم عامل کروم جدید است

کنترل های جدید موسیقی

دور بندهای چوبی

انواع درها ضخامت دار

قرار دادن ورقه های آلومینیوم

فضای لازم برای استقرار ورقه های شیاری

تأثیر بادهای شدید بر سقفهای ورقه ای در مناطق بادگیر

اقتدار ناشی از دانش مهارت

اعتقاد ما به کشش رقابتی

نجیره تصمیمات بر گسترش حرفه‌های تخصصی

بیشتر مدیران ارشد حتی در شرایط فشار

روش قدرتی-رفتاری

8 واحد تفاوت عدد اکتان

بنزین ایران استاندارد نیست

مقایسه قیمت و کیفیت بنزین در ایران و جهان

آلایندگی دی‌اکسید‌کربن و گازهای خطرناک

فرآوری و بهسوزی

آلکیلاسیون

هیدروکراکینگ

  • ۰
  • ۰


اوبر یک سرویس حمل و نقل مبتنی بر تقاضا است که در صنعت تاکسی در سراسر جهان انقلابی ایجاد کرده است. مدل کسب و کار این امکان را برای مردم فراهم کرده است که بتوانند به راحتی تلفن هوشمند خود را لمس کنند و با یک خورو در کمترین زمان ممکن به محل زندگی خود برسند ، و بسیاری از استارتاپ های جوان آرزوی داشتن یک برنامه مانند Uber را دارند.

پمپ وکیوم آبی چیست؟

اوبر یکی از معدود شرکتهای فناوری در جهان است که بالغ بر ۷۰ میلیارد دلار ارزش آن است. اوبر قبلاً بودجه ۲۲٫۲B دلاری برای سهام دریافت کرده است و در ۶۳۳ شهر در سراسر جهان فعالیت دارد. این حقایق مطمئناً اعتماد سرمایه گذاران به الگوی تجارت را نشان می دهد و تصور ما این است که سازمان پس از دستیابی به نقدینگی ، چه میزان درآمد حاصل خواهد کرد.

وکیوم آبی چیست؟

در این پست ، ما حقایق و ارقام ناشناخته ای را به همراه توضیحی دقیق درباره مدلی که اوبر در آن کسب درآمد و تجارت می کند ، بیان کرده ایم. بخش مشتری ، گزاره های ارزش ، مشکلات اصلی ، راه حل ها ، ساختار هزینه و مدل درآمد نیز مورد بحث قرار گرفته است.

موسسان اوبر، بودجه دریافت شده و جدول زمانی
بنیانگذاران: تراویس کالانیک و کمپ گرت.

دفتر مرکزی شرکت: سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا ، ایالات متحده است.

بودجه دریافت شده توسط اوبر : ۲۲٫۲ میلیارد دلار. (از دسامبر ۲۰۱۷).

ارزش گذاری شرکت: بیش از ۷۰ میلیارد دلار.

تعداد کاربران: بیش از ۵۰ میلیون.

تعداد رانندگان ثبت شده: تقریباً ۷ میلیون نفر (از نوامبر ۲۰۱۷).

میانگین تعداد سفرهای روزانه اوبر: ۱ میلیون

جدول زمانی موفق اوبر

مدل درآمدزایی شرکت اوبر
اگر تاکنون در تاکسی سفر کرده باشید ، ممکن است در پایان سفر به راننده پول نقد پرداخت کنید. وجوه جمع آوری شده توسط هر سفر تنها منبع درآمد یک شرکت مسافرتی سنتی است. اوبر هیچ یک از مدل درآمدی متفاوت از آنچه در بالا به آن اشاره شد ندارد و از الان هم منبع درآمد دیگری ندارد. اما فقط یک میلیون سفر در روز رل تصور کنید. این به شما کمک می کند تا با یک محاسبه مقداری را که شرکت بدست می اورد رامحاسبه کنید. بیایید کمی عمیق تر منبع درآمد اوبر را نگاه کنیم.

تعمیر پمپ وکیوم روغنی چیست؟

آنچه باعث موفقیت آنها شده است این واقعیت است که مدل درآمد به همان اندازه مدل تجاری آنها بی نظیر است. این را می توان به شرح زیر توضیح داد:

مدل های مختلف تاکسی برای خدمات رسانی به همه

اوبرخود را محدود به یک بخش خاص از اتومبیل ها یا بخش خاصی از مردم نمی کند. Uber X ، Uber Black برای کسانی که عاشق سفر با یک ماشین سیاه هستند ، Uber Taxi برای کسانی که به دنبال راه حل های مقرون به صرفه هستند و Uber SUV برای کسانی که می خواهند لوکس باشند وجود دارد.

استفاده از تکنولوژی در قیمت گذاری

تغییر در کرایه های تاکسی با توجه به شرایط از جنبه های مهم مدل تجاری آنهاست. هر وقت تقاضا افزایش یابد ، قیمت هر مایل به طور خودکار افزایش می یابد. قیمت جدید به تعداد درایورهای موجود و تعداد درخواست های افرادی که می خواهند سفر کنند بستگی دارد.

سایر خودروهای سواری در اوبر
اوبر از تاکسی ها فاصله زیادی گرفته است. اینک در حال حاضر قایق ، هلیکوپتر و همچنین وسایل حمل و نقل دیگری را در صورت تقاضا ارائه می دهد. آنها به تازگی یک سرویس وانت موتورسیکلت در پاریس ، یک سرویس تحویل در سان فرانسیسکو و یک سرویس تحویل بستنی-کامیون در چند شهر نیز راه اندازی کرده اند. با این حال ، این وسایل در مکانهای جغرافیایی منتخب موجود است اما باعث شده است که آنها بتوانند جریان جدیدی از درآمد را به مدل تجاری خود اضافه کنند.

ارزش های پیشنهادی اوبر
مشتریان:

دیگر نیازی به انتظار تاکسی برای مدت طولانی نیست.
مسافرت رایگان در موارد خاص و تخفیف گاه به گاه.
قیمت های پایین تر از کرایه های تاکسی معمولی.
قیمت های ثابت برای اماکن مشترک مانند فرودگاه و غیره
رانندگان:

منبع جدید درآمد.
برنامه کاری انعطاف پذیر. هر وقت دوست دارند می توانند پاره وقت کار کنند یا به سادگی کار کنند.
روش پرداخت آسان.
کسانی که عاشق رانندگی هستند می توانند ضمن دنبال کردن سرگرمی خود درآمد کسب کنند.
مشتریان اوبر

صاحب ماشین نیستید.
نمی خواهید برای یک مهمانی یا سرکار با ماشین شخصی رانندگی کنید.
دوست دارم باکلاس و VIP سفر کنم.
تاکسی مقرون به صرفه خود را می خواهید.
Uber for Kids: سرویس ویژه ای از Uber برای والدینی که می خواهند بچه هایشان از مدرسه با یک تاکسی به خانه برسند.
Uber برای سالمندان: سرویس ویژه دیگری از اوبر که در آن سالمندان را هدف قرار می دهد. طبق آمار ، شهروندان سالخورده در بسیاری از شهرها ۳۰ تا ۴۰ درصد از کل سواری ها را تشکیل می دهند. این امر باعث شده تا اوبر برای سالمندان از ویژگی های ویژه ای برخوردار باشد و از این رو سالمندان بیشتری را جذب کند.


Uber Business Model Canvas

مدل ۴ مرحله ای در مورد نحوه کار اوبر
• مرحله ۱ (درخواست یک تاکسی): اولین مرحله در مدل کسب و کار اوبردر مورد ایجاد تقاضا است. مردم یک برنامه و اپلیکیشن هوشمند دارند که به آنها امکان می دهد فوراً یک تاکسی درخواست کنند .

مرحله ۲ (تطبیق): به محض ثبت درخواست ، اعلانی درباره جزئیات شما به نزدیکترین راننده ارسال می شود. راننده تاکسی این گزینه را دارد که سوار را بپذیرد یا رد کند. در صورت رد او ، اعلان به راننده دیگری در آن منطقه ارسال می شود.

مرحله ۳ (سوار شدن): مشتری می تواند هنگام تاکسی را ردیابی کند و ETA نیز به مشتری نشان داده می شود. حساب هزینه به محض نشستن مشتری در کابین ، که می تواند از طریق برنامه سمت مشتری نیز ردیابی شود ، شروع می شود.

مرحله ۴ (پرداخت و امتیاز): پس از اتمام سوار شدن ، مشتری گزینه ای برای رتبه بندی راننده دریافت می کند. سیستم رتبه بندی بخش مهمی از مدل کسب و کار است زیرا به شما امکان می دهد قبل از رزرو سوار شدن از راننده اطلاعاتی در مورد راننده داشته و به وی در اعتماد به راننده کمک کند.

چگونه و چرا اوبر موفق شد؟

مشکل تاکسی های محلی
پیش از این ، مردم مجبور بودند در کنار خیابان بایستند و دست خود را تکان بدهند تا یک تاکسی بگیرند. زمان انتظار ، ناراحتی و نرخ های بالا برای همه مشکل ایجاد کرده بود. تعداد کمی از تاکسی در دسترس بود و رانندگان / شرکت تاکسی ها هر آنچه را که فکر می کردند درست بود قیمت می دادند. هیچ کنترلی بر قیمتها نبود و مردم گزینه دیگری را برای خود باقی نگذاشتند. جدا از این ، اوضاع در ساعات اوج بدتر بود زیرا پیدا کردن یک تاکسی خالی بسیار سخت بود.

راه اندازی اوبر
اوبر مشکل جاری در رابطه با رزرو تاکسی را تشخیص داد و از طریق برنامه تلفن همراه راه حل فناوری ارائه داد. راه حل رزرو تاکسی با ضربه زدن به تلفن هوشمند ، انقلابی را در صنعت تاکسی به همراه آورد. این برنامه در سال ۲۰۱۰ رسماً راه اندازی شد و خیلی زود به دلیل ارزشی که به مردم ارائه می داد ، محبوبیت پیدا کرد.

پذیرندگان اولیه
بازاریابی یک محصول یا خدمات تازه راه اندازی شده در هر منطقه جغرافیایی بسیار دشوار است. نکته مهم این است که آن را در سانفرانسیسکو ، شهری که در اختیار افراد باهوش در فناوری است ، راه اندازی کرد. اولین درایورهای موجود در این مرحله فقط از طریق تماس فراخوانده شدند. بسیاری از آنها رانندگان حرفه ای با شرکت های دیگر تاکسی رانی بودند یا خود به عنوان راننده تاکسی کار می کردند.

برای بدست آوردن اولین مشتریهای خود ، آنها به سمت رسانه های اجتماعی و سایر وسایل بازاریابی و اپلیکیشن ها رفتند. این سرویس تخفیف ، سواری رایگان و نرخ هایی را ارائه می دهد که نسبت به سایر خدمات تاکسی رانی های شهر بسیار کمتر است. اولین مشتریانی بودند که مشتاقانه می خواستند سرویس جدید را امتحان کنند.

مشکلاتی که اوبر هنوز با آنها روبرو است
داد خواستها: اوبر در دادگاه های نیویورک و سان فرانسیسکو در حال طرح دعوی در دادگاه است. به گفته اوبر ، همه رانندگانی که برای آن کار می کنند شرکای آن هستند در حالی که دادگاه می گوید که آنها کارمند هستند. اوبر تنها شرکتی نیست که با چنین مشکلی روبرو است اما در حقیقت تقریباً تمام شرکت هایی که ۱۰۹۹ نیروی کار را استخدام می کنند زیر ذره بین قرار دارند.

مشکل مرغ و تخم مرغ (راه اندازی در شهر جدید): اوبر هر زمان که در یک شهر جدید راه اندازی می شود با مشکل مرغ و تخم مرغ روبرو است. کسب مشتری و همچنین همکاری با رانندگان جدید کار آسانی نیست. برای حل این مشکل ، یک تیم بازاریابی با مراجعه به رانندگان حرفه ای ، در شهر جدید شروع به کار می کند. به زودی بازاریابی آنلاین و آفلاین آغاز می شود. تخفیف ها همیشه USP اصلی برای جلب مشتریان در مرحله شروع است.

مسائل مربوط به اعتماد و اطمینان: مواردی وجود داشته است که رانندگان اوبر نسبت به مسافران بی ادبانه رفتار کرده اند. این یک چالش بزرگ برای اوبر است. اگرچه این شرکت تمام مراحل و مدارک مورد نیاز پلیس را برای درایورها و جزئیات شناسنامه آنها را انجام می دهد اما هنوز چنین مواردی را نمی توان به طور کامل رد کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی